Avui es troba reunida la Mesa Sectorial d’Ensenyament i ens informen dels canvis següents:
El curs 2011-12 començarà per als alumnes el dia 12 de setembre. El professorat acabarà el dia 30 de juny de 2012 i no al juliol com s’havia dit anteriorment.
Aquest mes de juliol de 2011, el professorat amb destinació definitiva del concurs de trasllats d’enguany estaran autoritzats a fer els dies corresponents al centre on tindran aquesta plaça definitiva.
El professorat provisional, interí i els substituts/tes que cobren el mes de juliol hauran de fer els dies corresponents al centre on han estat aquest curs.
Encara no ens han donat cap document que ens digui el quan ni el com de les hores de suport a les escoles de primària.
Avui es signarà la pròrroga d’un any del pacte d’estabilitat del professorat interí i substitut (pacte que va signar CCOO en solitari).