15 de febrer (Dimecres):
de les
tancades del 14 de febrer, el 15 de febrer és un bon dia per a
incorporar a les nostres classes el debat i la refelxió sobre temes
socials, com afecten les polítiques i els pressupostos a les persones i
als seus drets: en educació pública, salut, serveis públics en
general…
formació, refelxió i debat.
- Durant l’horari lectiu:
15 de febrer en groc: propostes didàctiques en una jornada reivindicativa, de reflexió i debat…(al peu d’aquesta pàgina)
- Durant la jornada lectiva: Proposta als centres d’activitats curriculars de reflexió i debat sobre la situació actual (podeu trobar-les al peu d’aquesta pàgina web)
CCOO donem suport
a la iniciativa de la Marea Groga. Durant el 15F, el professorat
programa activitats curriculars alternatives relacionades amb la
importància de l’educació pública.
- A les 8,15 hores del matí: Rebuda als parlamentaris amb octavetes: salvem la negociació col•lectiva.
Els delegats i
delegades sindicals anirem al Parlament per a fer arribar als
parlamentaris una esquela de la mort dels drets laborals i de la
negociació col•lectiva dels treballadors públics i a demanar les que no
siguin partícips d’aquest cop d’estat.
- A les 17,30hores: Concentració davant del Parlament:
Convoquem a tots els treballadors i treballadores dels serveis públics a concentrar-se davant del Parlament de Catalunya.
15F a les 8,15 hores del matí:
- REBUDA ALS PARLAMENTARIS AMB OCTAVETES: PER LA NEGOCIACIÓ COL·LECTIVA.
Entregarem
als parlamentaris una esquela de la mort dels drets laborals i a la
negociació col·lectiva dels treballadors públics i els hi demanarem que
no siguin partícips d’aquest “cop d’estat” als drets laborals…
dia 15 a les 17,30hores:
- CONCENTRACIÓ DAVANT DEL PARLAMENT : JA N’HI HA PROU!
Davant serveis educatius, darrere Ítaca – Ctra. Santa Creu de Calafell
- PER UN TREBALL DIGNE I ESTABLE I CONTRA LA PRECARITZACIÓ LABORAL
- PER LA RECUPERACIÓ DEL PODER ADQUISITIU
- NO A LA REDUCCIÓ SALARIAL
- NO A LES RETALLADES DE PLANTILLES
- PER UNA ESCOLA PÚBLICA DE QUALITAT I AMB RECURSOS SUFICIENTS
Enllaços d’interés:
Unitats didàctiques. Materials SAME 2011
- Proposta Didàctica per a Secundaria, Batxillerat, Persones Adultes i Educació No Formal (12 – 99 anys)
-
Proposta Didactica per a Infantil, Primaria i Educació No Formal (3-12 anys)
Unitats didàctiques. Materials SAME 2010
Unitats didàctiques. Materials SAME 2008
a nens i nenes d’educació infantil i primària. L’objectiu és que
arribin a ser conscients de la importància de l’educació per a totes les
persones i que comprenguin la relació entre l’absència d’educació i
l’exclusió.
general és aconseguir que l’alumnat d’ESO reconegui la importància del
dret a l’educació en el desenvolupament de les persones i de les
societats.
UD Unesco: Imatges i estereotips
Aquesta unitat didàctica ofereix al professorat un instrument útil
per traslladar a l’aula l’educació en favor del multilingüisme, la pau i
el desenvolupament. Imatges i estereotips planteja una
reflexió concreta sobre les imatges, estereotips i etiquetes que posem
al món que ens envolta a través d’exercicis per a l’alumnat en català,
castellà, anglès i francès.
- UNA PROPOSTA D’AVALUACIÓ DE L’EDUCACIÓ PER AL DESENVOLUPAMENT. UNITAT DE PROGRAMACIÓ DE CONSUM RESPONSABLE
- UNA PROPOSTA D’AVALUACIÓ DE L’EDUCACIÓ PER AL DESENVOLUPAMENT. UNITAT DE PROGRAMACIÓ DE COMERÇ JUST
Una webquest per treballar les competències a l’aula adreçada a l’alumnat de Cicle Mitjà i Superior de Primària
“STOP… aquí hi viu gent” és una campanya de Veterinaris Sense Fronteres que pretén mobilitzar la ciutadania perquè exigeixi al govern espanyol que prengui les accions necessàries per impedir que se segueixi destruint la sobirania alimentària a l’Àfrica. Enormes transnacionals teniu a les mans l’alimentació global: decideixen què mengem, en quines condicions ia quin preu. Davant d’aquest poder, les comunitats camperoles estan desprotegides.







