Personal convocat als nomenaments telemàtics

A partir de l’inici del període lectiu, el 13 de setembre, els nomenaments telemàtics es duen a terme els dilluns, dimecres i divendres de cada setmana.

Consulteu el personal convocat per territoris i cos en aquesta mateixa pàgina i la franja horària de connexió a l’apartat Dies d’adjudicació i franja horària, dels webs dels serveis territorials corresponents.

Per rebre informació actualitzada pots apuntar-te als butlletins del personal docent i d'altres que trobaràs en aquest enllaç.

 

 Accés a l'aplicatiu d'acceptació de nomenaments:

 Informació

Consulteu la franja horària de connexió a l'apartat Dies d'adjudicació i franja horària del web dels serveis territorials corresponents.

Funcionament de l'adjudicació de places

Tota la informació sobre el funcionament de l'adjudicació de places es troba a les pàgines web dels serveis territorials (ST) i del Consorci d'Educació de Barcelona (CEB) sol·licitats com a preferents.

De manera resumida, les fases del procediment i els apartats de les pàgines web on es es descriuen són les següents:

  1. Consulta dels dies d'adjudicació i franja horària de connexió.
  2. El dia de l'adjudicació, generalment abans de les 11 h, es pot consultar la llista de personal convocat a les adjudicacions (per especialitat i per número d'ordre i priorització de les especialitats).
  3. Les persones a les quals s'assigna una vacant o una substitució, durant la franja horària indicada, l'han d'acceptar en línia a l'aplicació de l'apartat Acceptació/finalització de l'adjudicació i han de desar la credencial (PDF) que aquesta genera.
    A més a més, aquestes persones reben un SMS i un missatge de correu electrònic.
  4. El primer dia lectiu després de l'adjudicació o el dia d'inici de la substitució (si és posterior a l'adjudicació), cal presentar-se al centre i adjuntar la credencial generada anteriorment.

Si no s'accepta la proposta d'adjudicació, cal indicar-ho a l'apartat Acceptació / finalització de l'adjudicació. Llevat que s'al·legui un motiu justificat (i acreditat amb documentació als ST corresponents o al CEB) el rebuig de la proposta comporta un nou número de barem per aquest curs escolar.

A l'apartat Consulta global de resultats (darrera adjudicació) es pot saber el resultat de les adjudicacions

Criteris d'adjudicació de vacants i substitucions

Preguntes més freqüents

Webs de les àrees territorials 

Primera Vacant o substitució

Quan s'obté una vacant o una substitució per primera vegada, s'ha de lliurar la credencial a la direcció del centre educatiu adjudicat el dia de la incorporació al lloc de treball, juntament amb els documents següents:

  1. Còpia del document d'afiliació a la Seguretat Social (número de la Seguretat Social, si no heu treballat abans, o número d'afiliació si heu treballat anteriorment). Aquest codi és de 12 xifres numèriques:
    • Si no heu treballat abans i no el teniu, cal que demaneu el número de la Seguretat Social a la Tresoreria General de la Seguretat Social i presentar el document.
    • Si heu treballat abans, podeu presentar qualsevol document relacionat on consti el número d'afiliació (nòmina, vida laboral, etc.)
  2. Full de dades bancàries.

Paral·lelament, s'ha d'enviar o presentar als serveis territorials o al Consorci d'Educació de Barcelona, indicant a l'assumpte que es tracta de documentació per al primer nomenament, la documentació següent:

  1. Còpia del DNI o NIE.
  2. Declaració responsable de no patir cap malaltia ni estar afectat/ada per una limitació física o psíquica incompatible amb l'exercici de les funcions docents (no es necessari presentar-la en el cas de les persones que han accedit a la borsa en la darrera convocatòria).
  3. Comunicació de dades familiars i personals a efectes de càlcul de la retenció a compte de l'IRPF, document de l'IRPF.
  4. Declaració jurada o promesa de no estar afectat/da pel règim d'incompatibilitats, o bé sol·licitud de compatibilitat juntament amb la documentació justificativa
  5. Declaració jurada o promesa de no estar inhabilitat per treballar a l'Administració publica.

Aquests documents s'han de presentar en el termini màxim de 10 dies naturals.

Aquesta documentació la podeu enviar per registre electrònic o bé presentar-la per registre presencial. En cas d'enviar-la per registre electrònic (petició genèrica), heu d'indicar l'assumpte que és documentació per al primer nomenament, i heu d'enviar també la Declaració responsable d'autenticitat de les còpies dels documents complementaris que s'han presentat telemàticament per a l'expedient personal. Atès que la petició genèrica té un límit de 5 Mb per petició, és possible que hagueu d'adjuntar els fitxers comprimits o bé presentar més d'una petició.

Per presentar la documentació per registre presencial, heu de sol·licitar cita prèvia (seleccioneu "Educació" i després "Registre Administratiu").

Finalització de la vacant o substitució

La direcció del centre docent ha de comunicar per correu electrònic a la persona interina o substituta la finalització de la vacant o substitució per incorporació del titular del lloc de treball i adjuntarà credencial.

El primer dia lectiu posterior a la data de cessament (abans de les 10 h) la persona interina o substituta ha d'accedir de nou a l'aplicació de l'apartat Acceptació / finalització de l'adjudicació per quedar disponible de nou.

A més, ha de reenviar el correu electrònic amb la comunicació que ha fet el centre docent de finalització de la substitució, adjuntant la credencial, al correu electrònic dels serveis territorials que correspongui.

Si la incorporació del titular es produeix dimecres, per exemple, i no se'n té constància fins aquest mateix dia, la persona substituta ho ha de comunicar el mateix dimecres, si és que vol prendre part en el proper procés d'adjudicació.