Coordinació d’activitats empresarials

En aquest apartat trobareu els procediments i instruccions que tenen per objectiu complir la normativa vigent en matèria de coordinació d’activitats empresarials i vetllar per la seguretat i la salut, tant del personal propi del Departament d’Ensenyament com del que pertany a les empreses que desenvolupen l’activitat en els centres de treball dependents del Departament.

Procediment general per a la coordinació d’activitats empresarials en els centres de treball del Departament d’Educació.

Descarregueu-vos el procediment: PG/CE/12/1.0.00

Procediment operatiu d’activitats pròpies del Departament d’Ensenyament

Descarregueu-vos el procediment: PO/CE/12/1.1.00

Formularis associats al PO/CE/12/1.1.00 en format pdf emplenable:

Procediment operatiu d’activitats no pròpies del Departament d’Ensenyament

Descarregueu-vos el procediment: PO/CE/12/1.2.00

Formularis associats al PO/CE/12/1.2.00 en format pdf emplenable:

Procediment operatiu d’activitat empresarial múltiple en edificis compartits del Departament d’Ensenyament

Descarregueu-vos el procediment:PO/CE/12/1.3.00

Instrucció per a la coordinació de la prevenció de riscos
treballadors adscrits al Departament d’Ensenyament que
l’activitat laboral en una altre departament, institució o entitat de la Generalitat de Catalunya.

Descarregueu-vos el procediment:IN-CE-12-1.0.07 -111kb

Formulari associat a la IN-CE-12-1.0.07 en format pdf emplenable:
Acreditació de les actuacions preventives implementades -262kb

Font: INTRANET Departament d’Educació
image_print

Ús de galetes

Aquest lloc web empra galetes per a una millor experiència d'usuari. Accedeix a l'enllaç de política de cookies per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies