Concurs de trasllats: Tota la informació
El Departament d'Educació ha publicat la llista definitiva del cos de mestres.
El Departament d’Educació ha publicat la resolució provisional d’adjudicació de destinacions del concurs de trasllats del cos de mestres.
-
Accés a la llista de participants amb el codi d'usuari GICAR (ATRI)
-
Accés a la llista de participants amb el codi d'usuari temporal
Llistat alfabètic general per cognoms
- Listado de participantes. A-CEnlace externo, se abre en ventana nueva
- Listado de participantes. D-GEnlace externo, se abre en ventana nueva
- Listado de participantes. H-MEnlace externo, se abre en ventana nueva
- Listado de participantes. N-REnlace externo, se abre en ventana nueva
- Listado de participantes. S-ZEnlace externo, se abre en ventana nueva
Consulta por DNI
Es poden presentar reclamacions del 12 al 25 de març. Per fer-ho, cal omplir el Model de reclamació i adjuntar-lo accedint a l'aplicació Tramesa del model de reclamació i/o de la sol·licitud de desistiment. Per poder gestionar la reclamació és imprescindible desar el model de reclamació amb un nom identificatiu del fitxer. Aquest nom ha de fer referència a la persona que presenta la sol·licitud (nom, cognoms i DNI) per poder-lo adjuntar posteriorment, quan s'accedeixi a l'aplicació.
Cal recordar que no es pot reclamar revisions per l’establiment de barem de mèrits que prèviament i expressament no s’hagin al·legat en termini de sol·licitud de participació. En aquest cas, si no hi ha una al·legació prèvia, no es tindrà en consideració la reclamació.
Si la reclamació fa referència a mèrits al·legats que no s’han valorat i no consten al registre de personal, és imprescindible adjuntar la documentació acreditativa escanejada en format pdf, juntament amb la sol·licitud de reclamació.
En accedir a l’aplicació de reclamacions, tindreu accés a la còpia del resguard de la vostra sol·licitud de participació per poder-la consultar, si escau, per fer la reclamació.
Totes les reclamacions en els procediments administratius tenen un termini per poder-se formalitzar, que s’estableix a cada convocatòria; un cop passats aquests terminis, les reclamacions són denegades per extemporànies.
Es poden presentar desistiments del 12 al 25 de març. Tal com preveuen les convocatòries del concurs general de trasllats del personal docent, amb la publicació de la resolució provisional, els i les concursants poden presentar desistiments per participar en alguna de les fases o a la totalitat del concurs de trasllats, sempre que la seva participació en la fase o les fases del desistiment sigui voluntària (per tant, en queden excloses les persones que hi participen obligatòriament per obtenir una destinació definitiva).
Per poder presentar el desistiment a la participació, cal emplenar la Sol·licitud de desistiment i gestionar-la com a reclamació a la resolució provisional.
Segons el calendari previst, la resolució definitiva dels 2 concursos es resoldrà a mitjan maig.
El Departament d’Educació ha publicat la resolució provisional d’adjudicació de destinacions del concurs de trasllats dels cossos d’ensenyaments secundaris, escoles oficials d’idiomes, escoles d’arts i de la inspecció d’educació.
Dades Departament
El termini per presentar reclamacions i, en el cas de participació voluntària, desistiments serà de 10 dies hàbils, del 5 al 18 de març.
Per accedir a l'aplicació us heu d'identificar amb el codi d'usuari d'Atri o amb l'usuari temporal amb què vau presentar la sol·licitud.
Reclamacions
Es poden presentar reclamacions del 5 al 18 de març. Per fer-ho, cal omplir el Model de reclamació i adjuntar-lo accedint a l'aplicació Tramesa del model de reclamació i/o de la sol·licitud de desistiment. Per poder gestionar la reclamació és imprescindible desar el model de reclamació amb un nom identificatiu del fitxer. Aquest nom ha de fer referència a la persona que presenta la sol·licitud (nom, cognoms i DNI) per poder-lo adjuntar posteriorment, quan s'accedeixi a l'aplicació.
Cal recordar que no es pot reclamar revisions per l’establiment de barem de mèrits que prèviament i expressament no s’hagin al·legat en termini de sol·licitud de participació. En aquest cas, si no hi ha una al·legació prèvia, no es tindrà en consideració la reclamació.
Si la reclamació fa referència a mèrits al·legats que no s’han valorat i no consten al registre de personal, és imprescindible adjuntar la documentació acreditativa escanejada en format pdf, juntament amb la sol·licitud de desestiment.
En accedir a l’aplicació de reclamacions, tindreu accés a la còpia del resguard de la vostra sol·licitud de participació per poder-la consultar, si escau, per fer la reclamació.
Totes les reclamacions en els procediments administratius tenen un termini per poder-se formalitzar, que s’estableix a cada convocatòria; un cop passats aquests terminis, les reclamacions són denegades per extemporànies.
Desistiments
Es poden presentar desistiments del 5 al 18 de març. Tal com preveuen les convocatòries del concurs general de trasllats del personal docent, amb la publicació de la resolució provisional, els i les concursants poden presentar desistiments per participar en alguna de les fases o a la totalitat del concurs de trasllats, sempre que la seva participació en la fase o les fases del desistiment sigui voluntària (per tant, en queden excloses les persones que hi participen obligatòriament per obtenir una destinació definitiva).
Per poder presentar el desistiment a la participació, cal emplenar la Sol·licitud de desistiment i gestionar-la com a reclamació a la resolució provisional.
Dades del MECD
Pel que fa a la resolució provisional del cos de mestres, la previsió és que es faci pública una setmana més tard, l’11 de març, sempre i quan no es produeixin incidències en l’aprovació dels resultats.
Segons el calendari previst, la resolució definitiva dels 2 concursos es resoldrà a mitjan maig.
Data publicació de la resolució provisional
El Departament d’Educació ha informat que el 4 de març hi ha la previsió de la publicació de la resolució provisional d’adjudicació de destinacions del concurs de trasllats dels cossos d’ensenyaments secundaris, escoles oficials d’idiomes, escoles d’arts i de la inspecció d’educació.
El termini per presentar reclamacions i, en el cas de participació voluntària, desistiments serà de 10 dies hàbils, del 5 al 18 de març.
Pel que fa a la resolució provisional del cos de mestres, la previsió és que es faci pública una setmana més tard, l’11 de març, sempre i quan no es produeixin incidències en l’aprovació dels resultats.
Segons el calendari previst, la resolució definitiva dels 2 concursos es resoldrà a mitjan maig.
El Departament d’Educació ha publicat les vacants provisionals corresponents al concurs de trasllats adreçat al personal funcionari de carrera i en pràctiques per proveir llocs de treball. Clica damunt per veure la resolució corresponent:
Publicació de la llista de participants amb puntuació del concurs general de trasllats.
D’acord amb la Resolució de convocatòria el termini per presentar reclamacions és de 3 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació. En aquest cas: del 3 al 5 de febrer.
La presentació de reclamacions es farà telemàticament.
Accés a la llista de participants amb el codi d'usuari GICAR (ATRI)
Accés a la llista de participants amb el codi d'usuari temporal
Accés a l'aplicació Tramesa del model de reclamació (disponible a partir del 3 de febrer) amb, si escau, documentació justificativa.
Pots inscriure’t en aquest formulari
- Sol·licituds: 5 de novembre a 26 de novembre (ambdós inclosos).
- Llista d’admesos i exclosos i de baremació: Finals gener-principis febrer. 3 dies hàbils per possibles reclamacions.
- Vacants provisionals: febrer-març
- Resolució provisional: març. Reclamacions: 10 dies hàbils. Mateix termini, es podrà desistir a la participació voluntària.
- Vacants definitives: abril - maig 2021
- Definitiva: mitjans maig de 2021.
Cos de mestres
Ensenyaments secundaris i de règim especial, als instituts, instituts escola, a les escoles oficials d’idiomes i a les escoles d’art i superiors de disseny.
Presentació al Departament d’Educació de la reclamació de correcció de la incidència en el Concurs de Trasllats
Dilluns, 15 de març, delegats i delegades de CCOO Educació i persones afectades en les provisionals del Concurs de trasllats, han presentat i entrat per registre un escrit dirigit al director general del Departament d'Educació. Més de 130 persones han signat i s'han adherit a aquesta petició de CCOO. En aquest escrit s'exigeix un nou llistat de les provisionals del Concurs de trasllat, corregint les incidències que s'han produït. Correcció i exigència que avala el Síndic de Greuges.
-
El compliment estricte i immediat de les demandes que el Síndic de Greuges fa a les persones responsables del Departament d’Educació, i que coincideixen amb les que des del primer dia (4 de març) estem fent.
-
Doneu les ordres oportunes per tal de salvaguardar els drets de les persones participants en el concurs de trasllats d'àmbit estatal.
-
Garantir l'efectiva concurrència dels docents afectats i els principis d'igualtat i d'intercomunicabilitat entre els respectius sistemes educatius en el marc comú bàsic de la funció pública docent, d'acord amb allò que disposa la Llei 12/2009, de 10 de juliol de Catalunya.
-
Doneu resposta immediata a la petició urgent de la convocatòria de la Mesa sectorial que CCOO Educació va sol·licitar formalment el passat 11 de març, i la convoqueu amb caràcter d’urgència per tractar aquest tema i acordar la solució que plantegen, i que el mateix Síndic de Greuges demana.
-
Que s’actuï amb celeritat, ja que les persones afectades no podem assumir el cost emocional ni les incerteses futures derivades només d’una actuació irresponsable de l'Administració. Hi ha temps per implementar la solució proposada.
CCOO Educació fem una petició formal a la Mesa sectorial en relació al Concurs de Trasllats
Pel que fa a les incidències amb el concurs de trasllats al País Valencià, CCOO seguim insistint al Departament d’Educació una acció coordinada amb la resta d’Administracions educatives i el Ministeri d’Educació i Formació Professional. Estem proposant la retirada immediata del llistat amb l’adjudicació provisional dels participants dels cossos d’ensenyaments secundaris i de la Inspecció d’Educació. A continuació una nova publicació del llistat d’adjudicació provisional corregit, així com l’obertura d’un nou termini per reclamar i/o desistir del concurs.
Recordeu que teniu tota la informació sobre el concurs de trasllats aquí.
Queixa al Síndic de Greuges per la mala praxis de l’administració en el concurs de trasllat. Adhereix-te!
CCOO Educació ha presentat una queixa formal davant el Síndic de Greuges per denunciar la mala praxis que ha fet el Departament d'Educació respecte la resolució provisional del concurs de trasllats.
CCOO us proposem adherir-vos, perquè junts farem més força:
Us demanem que presentem tothom una queixa al Síndic de Greuges i demaneu, com CCOO ha fet, una ACTUACIÓ URGENT del Síndic de Greuges perquè el Departament d'Educació resolgui i resolgui ja el problema que la pròpia Administració ha generat.
A la queixa NO OBLIDEU CITAR que us afegiu a la queixa amb número d'expedient 2834/2021, que el Síndic ha obert amb CCOO perquè tothom demani com a tràmit d'urgència la seva intervenció, tal com hem demanat durant la reunió mantinguda amb una persona del Síndic de Greuges. És URGENT fer-ho.
En aquest enllaç teniu una proposta que podeu emprar lliurement.
En la web Síndic de Greuges, hi ha el formulari on podeu adjuntar el document que hem elaborat, i també el que CCOO hem presentat, i que podeu emprar lliurement, posant les vostres dades.
IMPORTANT: recordeu que aquesta adhesió i queixa, no substitueix la reclamació que a títol personal també hauríeu de fer al Departament d'Educació, com us hen indicat en anteriors comunicats.
CCOO Educació Catalunya, està treballant colze a colze amb els companys de CCOO Ensenyament del País Valencià, i CCOO Enseñanza estatal, per tal de trobar una solució a aquesta situació irregular.
El company Charlie (Carles Nadal), ens ho explica en aquest vídeo:
El document amb la queixa que s'ha entregat, ha estat aquesta:
QUEIXA AL SÍNDIC PEL MAL FUNCIONAMENT DE L'ADMINISTRACIÓ DURANT EL CONCURS DE TRASLLATS 2020-2021
Barcelona, 10 de març de 2021
Carles Nadal Catalán, amb XXXXXXXXX, delegat sindical de CCOO Educació, amb domicili a efectes de notificació CCOO Catalunya Via Laietana, 16, 4a planta 08003 Barcelona, amb correu electrònic [email protected] i mòbil 689XXXXXX.
Amb aquest escrit voldria presentar queixa al Síndic de Greuges, pel mal funcionament de l'Administració durant el concurs de trasllats del cos de secundària i les consegüents afectacions als seus drets.
El Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya acaba d'informar d'incidència en la resolució provisional corresponent a la participació dels cossos d'ensenyaments secundaris que han sol·licitat llocs de treball al País Valencià i no han obtingut destinació.
Em dirigeixo al Síndic de Greuges amb la petició que actuï amb URGÈNCIA davant el Departament d'Educació, ja que l'error general en el funcionament del sistema informàtic ha suposat l'exclusió del dret a participar en condicions d'igualtat i sense respectar el dret d'intercomunicabilitat entre els respectius sistemes educatius en el marc bàsic de la funció pública docent. Concretament tot el professorat funcionari de carrera del cos de secundària de Catalunya que ha demanat plaça en el concurs de trasllat al País Valencià ha resultat exclòs de la participació en aquesta comunitat per aquest error imputable a l'Administració i que demanem que resolgui amb urgència, retirant el llistat amb errors i el torni a publicar una vegada corregit. La URGÈNCIA que demanem està fonamentada als terminis amb els que treballa el Departament d'Educació en els tràmits de reclamacions i desistiments respecte al Concurs de Trasllats.
Concurs de trasllats: Comunicat conjunt Federacions d’Educació del País Valencià i de Catalunya
Les Federacions d’Educació de CCOO del País Valencià i Catalunya demanen un nou llistat provisional corregit de les adjudicacions del Concurs de trasllats
Cal garantir els principis de transparència, igualtat, intercomunicabilitat i mèrit a totes les persones participants
El passat 4 de març es van publicar el llistat provisional de destinacions del concurs de trasllats de secundària, FP, PTFP i Inspecció, en el qual es va detectar una greu incidència imputable a l'Administració i que ha afectat a totes les persones que havien sol·licitat plaça al País Valencià des de Catalunya. Totes aquestes persones han estat excloses en interpretar erròniament el sistema informàtic que no tenen el requisit lingüístic i per tant no podien optar a les places sol·licitades amb requisit lingüístic en valencià.
L’efecte d'aquesta exclusió deguda a les “incidències informàtiques” és que no es van adjudicar places al País Valencià a cap professorat de secundària provinent de Catalunya, i que aquestes places s’hagin adjudicat de forma provisional a persones amb menys puntuació que els sol·licitants exclosos provisionalment.
Des del primer moment, el mateix dijous CCOO ens vam dirigir al Departament d’Educació de Catalunya, a la Conselleria d'Educació de la Comunitat Valenciana i al Ministeri d’Educació i Formació Professional per demanar explicacions, identificar l’error, exigir una ràpida comunicació a les persones afectades i la correcció dels errors, una vegada identificats.
Des de CCOO hem recomanat a les persones afectades que facin una reclamació individual. Però estem exigint una actuació d’ofici a les administracions i la faci en aquest moment. CCOO hem demanat a les tres administracions implicades que es retiri el llistat provisional actual i es publiqui una nova resolució provisional en la que es subsani un error que ha estat provocat per la pròpia administració i del qual les persones afectades no en tenen cap responsabilitat però pateixen les conseqüències. I sobre aquest nou llistat corregit, disposar del període per a presentar les oportunes reclamacions, si s’escau.
Lamentem la comunicació que l'Administració ha fet, ja que pretén mantenir la resolució provisional errònia actual i fer les correccions en la resolució d’adjudicacions definitiva prevista al maig.
No podem permetre que la única solució que planteja l'Administració sigui esperar a la resolució definitiva, a la qual ja no hi ha període de reclamacions ni tampoc possibilitat de desistiment, deixant oberta únicament la via del recurs i/o del contenciós administratiu de les persones que puguin considerar que s’han vulnerat els principis anteriors, amb la conseqüent inseguretat i incertesa, despesa econòmica i desgast emocional. Insistim: l'afectació supera el nombre de persones que des de Catalunya han participat, i té repercussions a la resta de participants de tot l’Estat al concurs de trasllats.
La solució que CCOO plantegem a les Conselleries d’Educació del País Valencià i Catalunya i al Ministeri d'Educació és possible ja que hi ha temps suficient per resoldre ara l’error. També és més àgil, operativa, fàcil i respectuosa amb els principis de transparència, igualtat, intercomunicabilitat i mèrits de totes les persones participants en el concurs de trasllats.
CCOO seguim insistint a les dues Conselleries i al Ministeri d’Educació i Formació Professional que ara és el moment de la retirada de l’actual llistat provisional, la seva correcció i publicar de nou l'adjudicació provisional, així com l’obertura d’un nou termini per reclamar i/o desistir del concurs.
Aprofitem per informar-vos que treballem coordinadament amb les companyes de la Federació estatal de CCOO (FECCOO), els quals continuen fent gestions davant els responsables del Ministerio per trobar la solució que CCOO està plantejant.
Esperem que les 3 administracions reconsiderin la seva resposta, i plantegin ara aquesta solució el més ràpid possible.
El departament hauria d’esmenar les incidències en les adjudicacions a la Comunitat Valenciana
El 4 de març, CCOO Educació, va demanar una resposta al Departament d'Educació per les incidències en adjudicacions a la Comunitat Valenciana en el concurs de trasllats, i vam fer aclariments de quines haurien de ser les actuacions de les persones afectades.
Avui el Departament ens ha comunicat que hi ha hagut un problema informàtic en l’extracció de dades del fitxer que s’envia al Ministeri per a l’adjudicació de places. L’errada es detecta en una lectura incorrecta de la sol·licitud en un camp de l’apartat de petició de llocs de treball del País Valencià. S’han fet gestions amb el Ministeri i es corregirà en l’adjudicació definitiva.
A més, el Departament ens ha confirmat que s’informarà les persones afectades que, si ho consideren convenient, poden presentar reclamacions fins al 18 de març inclòs.
En aquest enllaç tens la informació de com fer la reclamació.
CCOO considerem que un error que suposa tants canvis hauria de comportar la publicació d'una nova resolució provisional, donant així més transparència i tranquil·litat a totes les persones que han estat afectades.
Des de CCOO farem seguiment d'aquesta problemàtica fins que se solucioni.
Concurs de Trasllats: RECLAMACIONS a les adjudicacions de places a la Comunitat Valenciana
El Departament s’ha posat en contacte amb CCOO per comunicar-nos que estan buscant les causes que han donat els errors generalitzats a les adjudicacions de places a la Comunitat Valenciana.
Paral·lelament a aquest actuació que fa el Departament, és molt important que les persones afectades presentin reclamació a Catalunya enllaç indicant que no han obtingut plaça tot i tenir la puntuació adient.
El company Àngel Garcia ens ho explica:
En la llista d’adjudicacions provisionals del Concurs de trasllats publicada el 4 de març, vam constatar que s’havia produït algun problema en les adjudicacions a places de la Comunitat Valenciana ja que només se’n van adjudicar 2 al personal docent que va participar des de Catalunya.
CCOO vam contactar amb el Departament per esbrinar si havia hagut algun problema tècnic-informàtic de l’aplicatiu utilitzat a Catalunya que expliqués aquesta situació, perquè el personal docent que havia participat en el Concurs de trasllats des de Catalunya demanant destinació a la Comunitat Valenciana no havia obtingut plaça, i constatàvem que places demanades s’havien adjudicat a persones amb menys puntuació.
Demanem que el Departament faci amb la màxima celeritat una comunicació del que ha passat i com pensa solucionar el greu incident.
CCOO farem seguiment d’aquesta problemàtica fins que es solucioni.
Reclamacions
Es poden presentar reclamacions del 5 al 18 de març. Per fer-ho, cal omplir el Model de reclamació i adjuntar-lo accedint a l’aplicació Tramesa del model de reclamació i/o de la sol·licitud de desistiment. Per poder gestionar la reclamació és imprescindible desar el model de reclamació amb un nom identificatiu del fitxer. Aquest nom ha de fer referència a la persona que presenta la sol·licitud (nom, cognoms i DNI) per poder-lo adjuntar posteriorment, quan s’accedeixi a l’aplicació.
Cal recordar que no es pot reclamar revisions per l’establiment de barem de mèrits que prèviament i expressament no s’hagin al·legat en termini de sol·licitud de participació. En aquest cas, si no hi ha una al·legació prèvia, no es tindrà en consideració la reclamació.
Si la reclamació fa referència a mèrits al·legats que no s’han valorat i no consten al registre de personal, és imprescindible adjuntar la documentació acreditativa escanejada en format pdf, juntament amb la sol·licitud de desestiment.
En accedir a l’aplicació de reclamacions, tindreu accés a la còpia del resguard de la vostra sol·licitud de participació per poder-la consultar, si escau, per fer la reclamació.
Totes les reclamacions en els procediments administratius tenen un termini per poder-se formalitzar, que s’estableix a cada convocatòria; un cop passats aquests terminis, les reclamacions són denegades per extemporànies.
Vols rebre informació del procés de concurs de trasllat i saber com s'ha de realitzar? Vols rebre avisos dels terminis de presentació de sol·licituds i publicació dels resultats? T'agradaria fer consultes específiques de la teva situació concreta?
Si et subscrius en butlletí del concurs de trasllat aniràs rebent per correu electrònic tota aquesta informació.
Publicació al BOE de les normes procedimentals i de les Convocatòries al DOGC
Publicació al BOE de l'ordre EFP/1015/2018, d'1 d'octubre per la qual s'estableixen les normes procedimentals aplicables als concursos de trasllats d'àmbit estatal, que han de convocar-se durant el curs 2018/2019, per a personal funcionari dels Cossos docents.
Secundària
Primària
Calendari
A efectes de calendari cal remarcar que el termini de presentació d'instàncies de participació per a tots els concursos de trasllats d'àmbit estatal que han de convocar-se durant el curs 2018/2019 serà des del 6 al 27 de novembre de 2018, tots dos inclosos. Abans d'aquestes dates el BOE publicarà eles convocatòries que realitzi per a la provisió de places o llocs vacants per concurs de trasllats d'àmbit estatal corresponent al seu àmbit de gestió territorial i el DOGC les corresponents al Departament d'Ensenyament de la Generalitat.
Sol·licitud de participació
Per accedir a l'aplicació us heu d'identificar amb el codi d'usuari d'Atri. Si no teniu codi d'usuari d'Atri, podeu donar-vos d'alta al registre temporal d'usuaris (conserveu aquest codi temporal durant tot el procés de tramitació i de consulta de l'adjudicació). Clica damunt per accedir a l'aplicatiu:
Si teniu dubtes o voleu fer una consulta, us podeu apuntar al grup correu del concurs de trasllat (punt següent) i fer les consultes que vulgueu
Càlcul aproximat de mèrits estatals
Aplicatiu per calcular, aproximadament, els mèrits estatals.
Grup correu Concurs de trasllat
Vols rebre informació del procés de concurs de trasllat i saber com s'ha de realitzar? Vols rebre avisos dels terminis de presentació de sol·licituds i publicació dels resultats? T'agradaria fer consultes específiques de la teva situació concreta?
Si et subscrius en butlletí del concurs de trasllat aniràs rebent per correu electrònic tota aquesta informació.
Xerrades informatives
Ja s'han realitzat totes les xerrades informatives previstes. Si tens dubtes o consultes apuntat en el butlletí del concurs de trasllat i t'informarem de noves xerrades.
Full Resum
Mapa i dades dels centres educatius de Catalunya
Consulteu el Mapa de centres educatius de Catalunya
i la base de dades de centres del Departament d'Educació.