Borsa de treball de personal laboral: Acte públic d’adjudicació de places vacants i de programa

Us informen que han sortit publicades les llistes definitives de la borsa de treball de Personal laboral que podeu consultar des de la vostra web de l’aspirant.

També us volem informar que els increment de places previstor pel curs 2022-2023 que us detallem a continuación serán ofertats en un acte públic previst els dies 29, 30 i 31 d’agost

  • Increment de places vacants perAcord de Govern:
    • 78  EEE
    • 17 TIS adscrits a IFE
    • 184 TEEI
  • Places per  Programa temporal de Complexitatamb una durada de 3 anys signat pel Comitè Intercentres el 15 de Juliol:
    • 340 TIS
    • 98 TEEI

La setmana del 22 d’agost es publicarà:

  • la informació de les places que s’oferiran per categoria, comarca, municipi i centre.
  • les persones convocades d’acord amb l’ordre que tenen a la borsa de treball de personal laboral.

DADES I UBICACIÓ DE L’ACTE PÚBLIC

29 d’agost places vacants de les categories TIS i EEE

30 d’agost places vacants de la categoria de TEEI

31 d’agost les places de programa de les categories TIS,  EEE i TEEI

Aquest mateix dia també s’adjudicaran les places derivades de les renúncies dels dies anteriors.

L’acte d’adjudicació es farà, segons els serveis territorials que les persones tinguin com a gestors, en els llocs on s’indica:

  • Consorci d’Educació de Barcelona
  • Serveis territorials a Barcelona Comarques
  • Serveis territorials al Baix Llobregat
  • Serveis territorials al Vallès Occidental
  • Serveis territorials al Maresme – Vallès Oriental
  • Serveis territorials a la Catalunya Central

L’acte d’adjudicació es farà a la sala Victoria Kent de la facultat de Dret de la Universitat de Barcelona (avinguda Diagonal, 684, 08028 Barcelona)

  • Serveis territorials a Lleida

L’acte d’adjudicació es farà a l’Escola Oficial d’Idiomes de Lleida (carrer del Corregidor Escofet, 53, 25005 Lleida)

  • Serveis territorials a Girona

L’acte d’adjudicació es farà a l’Edifici de la Generalitat de Catalunya a Girona (Auditori Josep Irla, plaça Pompeu Fabra, 1, 17002 Girona)

  • Serveis territorials a Tarragona

L’acte d’adjudicació es farà a l’Edifici de Gerència (aula M18) del Campus Educatiu de Tarragona (avinguda de Salou, s/n, 43006 Tarragona)

  • Serveis territorials a les Terres de l’Ebre

L’acte d’adjudicació es farà a la sala d’actes dels Serveis Territorials a Terres de l’Ebre (carrer Providència, 5-9, 43500 Tortosa) 

INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA

  • El nombre de persones convocades a l’acte d’adjudicació és superior al nombre de llocs objecte d’adjudicació en previsió de manca de persones candidates. Per tant, no totes les persones citades podran optar als llocs convocats.
  • Les persones convocades han de portar el DNI
  • Les persones convocades que pertanyin al bloc 3 hauran de dur l’acreditació del nivell de català (original i còpia)
  • Només podran assistir-hi les persones convocades, sense acompanyants.
  • Les persones aspirants podran atorgar la representació en una altra persona que haura de fer l’aportació del document d’identificació oficial d’ambdues. En tot cas, la decisió de la persona representant serà vinculant quant a l’elecció del lloc de treball de destinació.
  • Les persones convocades que no assisteixin a l’acte d’adjudicació i siguin cridades per a l’adjudicació d’un lloc de treball, s’entén que rebutgen una oferta de contractació, de manera que se situaran en la darrera posició del bloc i categoria corresponent. No obstant això, en el cas de tenir algun motiu de suspensió, cal comunicar-lo i acreditar-lo en el servei territorial corresponent amb la finalitat de no perdre el número d’ordre a la borsa.
  • No es considerarà rebuig d’una oferta, als efectes del punt anterior, quan es tracti de personal convocat a l’acte amb contracte d’interinitat o de substitució vigent.
  • Tanmateix, l’adjudicació d’una plaça pressuposarà la renúncia automàtica al contracte actualment vigent, que es produirà amb efectes del dia immediatament anterior a la data d’inici del nou contracte.