Registres alternatius – Documentació persones seleccionades oposicions 19-20

COL·LAPSE DE LA CITA PRÈVIA ALS SERVEIS TERRITORIALS 

Després de la publicació al web del Departament el termini de presentació de DOCUMENTACIÓ de les persones aspirants seleccionades en el concurs oposició convocat per la Resolució EDU/17/2020, de 13 de gener, ens heu fet arribar la impossibilitat de demanar cita prèvia abans del 17 de maig en alguns SSTT. 

CCOO hem exigit al departament l’aclariment i solució d’aquesta problemàtica per no generar un neguit innecessari a les persones afectades.

CCOO us informem que podeu entrar la documentació per registre a través de diferents vies, per evitar el col·lapse dels serveis territorials: 

  • Al registre general de qualsevol òrgan administratiu que pertanyi a l’Administració general de l’Estat, a qualsevol Administració de les comunitats autònomes o a alguna de les entitats que integren l’Administració local. En aquest últim cas, només és possible de fer-ho si s’ha subscrit el conveni oportú.
  • A les oficines de correus, mitjançant el correu certificat administratiu (que consisteix a presentar el sobre obert amb l’original i la còpia per poder-los segellar i col·locar l’original al sobre), o bé per mitjà del burofax.