Avís
Les persones seleccionades en els diferents procediments del concurs oposició convocat per la Resolució EDU/17/2020, de 13 de gener, hauran de presentar la documentació en el termini de vint dies naturals a comptar des de l’endemà de la publicació al DOGC de la llista de persones seleccionades.
Aquesta publicació al DOGC està prevista a finals del mes d’abril. En breu s’actualitzarà aquesta pàgina web amb el termini per fer-ho.
Termini per presentar la documentació: del 28 d’abril al 17 de maig de 2021 (20 dies naturals des de l’endemà de la publicació de la llista de persones seleccionades al DOGC).
Lloc on presentar la documentació: serveis territorials o, si escau, al Consorci d’Educació de Barcelona, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana a Girona o al Serveis Centrals del Departament d’Educació. És necessari confirmar prèviament si al lloc on es presenta la documentació s’ha de demanar cita prèvia. Si es disposa de signatura electrònica i les titulacions amb un CSV (codi segur de verificació), es pot presentar la documentació al registre electrònic.
Adreçar la documentació a: Direcció General de Professorat i Personal de Centres Públics (Via Augusta, 202-226, 08021 Barcelona).
Destinació provisional per al curs 2021-2022: s’haurà de presentar la sol·licitud de destinació provisional com a persona funcionària en pràctiques d’acord amb els criteris que estableixi la corresponent resolució de la Direcció General de Professorat i Personal de Centres Públics que reguli el procediment d’adjudicacions provisionals per al curs 2021-2022. Es podrà consultar tota la informació en aquest web.
IMPORTANT
La documentació requerida ha de ser original, perquè es pugui digitalitzar, generar-ne còpia autèntica i poder gravar-la al registre informàtic de personal docent del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. En cap supòsit aquesta documentació es quedarà al Departament d’Educació; per tant, no s’han de lliurar originals ni fotocòpies.