PERSONES SELECCIONADES OPOSICIONS 19-20: documentació a presentar

Presentació de documentació de les persones aspirants seleccionades en el concurs oposició convocat per la Resolució EDU/17/2020, de 13 de gener, de convocatòria de concurs oposició per a l’ingrés i accés a la funció pública docent i per a l’adquisició de noves especialitats

Avís

Les persones seleccionades en els diferents procediments del concurs oposició convocat per la Resolució EDU/17/2020, de 13 de gener, hauran de presentar la documentació en el termini de vint dies naturals a comptar des de l’endemà de la publicació al DOGC de la llista de persones seleccionades.

Aquesta publicació al DOGC està prevista a finals del mes d’abril. En breu s’actualitzarà aquesta pàgina web amb el termini per fer-ho.


Termini per presentar la documentació: 20 dies naturals des de l’endemà de la publicació de la llista de persones seleccionades al DOGC.

Lloc on presentar la documentació: serveis territorials o, si escau, al Consorci d’Educació de Barcelona, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana a Girona o al Serveis Centrals del Departament d’Educació. És necessari confirmar prèviament si al lloc on es presenta la documentació s’ha de demanar cita prèvia. Si es disposa de signatura electrònica i les titulacions amb un CSV (codi segur de verificació), es pot presentar la documentació al registre electrònic.

Adreçar la documentació a: Direcció General de Professorat i Personal de Centres Públics (Via Augusta, 202-226, 08021 Barcelona).

Destinació provisional per al curs 2021-2022: s’haurà de presentar la sol·licitud de destinació provisional com a persona funcionària en pràctiques d’acord amb els criteris que estableixi la corresponent resolució de la Direcció General de Professorat i Personal de Centres Públics que reguli el procediment d’adjudicacions provisionals per al curs 2021-2022. Es podrà consultar tota la informació en aquest web.


IMPORTANT

La documentació requerida ha de ser original, perquè es pugui digitalitzar, generar-ne còpia autèntica i poder gravar-la al registre informàtic de personal docent del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. En cap supòsit aquesta documentació es quedarà al Departament d’Educació; per tant, no s’han de lliurar originals ni fotocòpies.


Informació de la Documentació a presentar en aquest enllaç

Full de documentació adjunta

@import url(https://educaccio.cat/wp-content/plugins/siteorigin-panels/css/front-flex.min.css); #pgc-107187-0-0 { width:100%;width:calc(100% - ( 0 * 30px ) ) } #pl-107187 .so-panel { margin-bottom:25px } #pl-107187 .so-panel:last-child { margin-bottom:0px } #panel-107187-0-0-0> .panel-widget-style { font-family:"Open Sans", Roboto Slab, Arial, sans-serif;font-size:20px;text-align:justify;;line-height:1.5 } @media (max-width:780px){ #pg-107187-0.panel-no-style, #pg-107187-0.panel-has-style > .panel-row-style { -webkit-flex-direction:column;-ms-flex-direction:column;flex-direction:column } #pg-107187-0 > .panel-grid-cell , #pg-107187-0 > .panel-row-style > .panel-grid-cell { width:100%;margin-right:0 } #pg-107187-0 { margin-bottom:px } #pl-107187 .panel-grid-cell { padding:0 } #pl-107187 .panel-grid .panel-grid-cell-empty { display:none } #pl-107187 .panel-grid .panel-grid-cell-mobile-last { margin-bottom:0px } }