Oposicions docents: Correcció d’errades a la resolució

El Departament d’Educació ha publicat una CORRECCIÓ D’ERRADES a la Resolució EDU/182/2021, de 29 de gener, de convocatòria de concurs oposició per a l’ingrés i accés a la funció pública docent i adquisició de noves especialitats (DOGC núm. 8332, de 3.2.2021).

Havent observat errades a la Resolució EDU/182/2021, de 29 de gener, de convocatòria de concurs oposició per a l’ingrés i accés a la funció pública docent i adquisició de noves especialitats, publicada al DOGC núm. 8332, de 3 de febrer de 2021, se’n detallen les correccions oportunes:

A la pàgina 34, a l’annex 1, el sisè paràgraf de la base 7.5 Fase d’oposició en el procediment selectiu d’accés a un cos de grup superior, on diu:

“La persona aspirant disposa de dues hores per a la preparació del tema que ha d’exposar, sense possibilitat d’utilitzar cap dispositiu que permeti la connexió amb l’exterior.”,

ha de dir:

“La persona aspirant disposa de dues hores per a la preparació del tema que ha d’exposar, durant les quals pot consultar el material que cregui oportú, sense possibilitat d’utilitzar cap dispositiu que permeti la connexió amb l’exterior.”.

A la pàgina 44, a l’annex 2, el setè paràgraf de la base 7.1 Sistema de selecció, on diu:

“La persona aspirant disposa de dues hores per a la preparació del tema que ha d’exposar, sense possibilitat d’utilitzar cap dispositiu que permeti la connexió amb l’exterior.”,

ha de dir:

“La persona aspirant disposa de dues hores per a la preparació del tema que ha d’exposar, durant les quals pot consultar el material que cregui oportú, sense possibilitat d’utilitzar cap dispositiu que permeti la connexió amb l’exterior.”.

A la pàgina 58, a l’annex 5, la base 1.3 Especialitats del cos de mestres, el tercer paràgraf en l’especialitat de pedagogia terapèutica, on diu:

“El pla d’actuació ha d’especificar els alumnes o grups d’alumnes que presenten necessitats específiques de suport educatiu i les principals prioritats dels seus plans de suport individual (PI) -competències, objectius, continguts, activitats d’aprenentatge, orientacions metodològiques (materials i/o recursos, temporització i gradació de mesures i suports per a la personalització de l’aprenentatge) i orientacions per a l’avaluació (criteris i instruments que permeten avaluar el procés d’assoliment de les competències pròpies de l’àmbit lingüístic)-. Els PI han de garantir que els alumnes tinguin les condicions adequades per progressar en l’adquisició de les capacitats i les competències bàsiques que s’estableixen en el currículum de l’etapa i en la seva participació en les activitats generals de l’aula i del centre.”,

ha de dir:

“El pla d’actuació ha d’especificar els alumnes o grups d’alumnes que presenten necessitats específiques de suport educatiu i les principals prioritats dels seus plans de suport individual (PI) -competències, objectius, continguts, activitats d’aprenentatge, orientacions metodològiques (materials i/o recursos, temporització i gradació de mesures i suports per a la personalització de l’aprenentatge) i orientacions per a l’avaluació (criteris i instruments que permeten avaluar el procés d’assoliment de les competències pròpies dels diferents àmbits) per garantir l’atenció als alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu -. Els PI han de garantir que els alumnes tinguin les condicions adequades per progressar en l’adquisició de les capacitats i les competències bàsiques que s’estableixen en el currículum de l’etapa i en la seva participació en les activitats generals de l’aula i del centre.”.

 

@import url(https://educaccio.cat/wp-content/plugins/siteorigin-panels/css/front-flex.min.css); #pgc-108793-0-0 { width:100%;width:calc(100% - ( 0 * 30px ) ) } #pl-108793 .so-panel { margin-bottom:25px } #pl-108793 .so-panel:last-child { margin-bottom:0px } #panel-108793-0-0-0> .panel-widget-style { font-family:"Open Sans", Roboto Slab, Arial, sans-serif;font-size:18px;text-align:justify;;line-height:1.5 } @media (max-width:780px){ #pg-108793-0.panel-no-style, #pg-108793-0.panel-has-style > .panel-row-style { -webkit-flex-direction:column;-ms-flex-direction:column;flex-direction:column } #pg-108793-0 > .panel-grid-cell , #pg-108793-0 > .panel-row-style > .panel-grid-cell { width:100%;margin-right:0 } #pg-108793-0 { margin-bottom:px } #pl-108793 .panel-grid-cell { padding:0 } #pl-108793 .panel-grid .panel-grid-cell-empty { display:none } #pl-108793 .panel-grid .panel-grid-cell-mobile-last { margin-bottom:0px } }