Reclamacions: fins al 13 de juliol de 2021
Desistiments (únicament professorat que sol·licita comissió de serveis): fins al 13 de juliol de 2021
Publicació de la resolució definitiva 22 de juliol previsiblement.
Recomanacions per a les reclamacions i les desestimacions
Per poder gestionar la reclamació i el desestiment és imprescindible desar el model de reclamació amb un nom identificatiu del fitxer. Aquest nom ha de fer referència a la persona que presenta la sol·licitud (nom, cognoms i DNI) per poder-lo adjuntar posteriorment, quan s’accedeixi a l’aplicació.
Cal tenir les finestres emergents desbloquejades per al bon funcionament de l’aplicació.
Accés a la consulta (amb identificador GICAR)
Accés a la consulta (amb identificador XTEC o codi d’usuari temporal)
Formulari de reclamació contra la resolució provisional
Formulari de desistiment(només per a comissió de serveis)
Presentació de reclamacions (accés GICAR)
Presentació de reclamacions(accés XTEC)
Presentació de reclamacions(accés amb usuari temporal)
Has patit alguna arbitrarietat o discriminació en les adjudicacions provisionals?
CCOO Educació hem denunciat les arbitrarietats que s’estan donant en algunes adjudicacions provisionals. Però necessitem recopilar el màxim d’informació possible i totes les possibles arbitrarietats i abusos que aquest sistema està produint per denunciar-ho. Ara que ja s’han realitzat les entrevistes per aconseguir una plaça docent, us demanem que ens expliqueu si heu patit alguna situació d’arbitrarietat en el procés d’adjudicacions provisionals.
Les teves dades seran protegides i tractades anònimament, però necessitem les teves dades personals per posar-nos en contacte amb tu per resoldre dubtes i aclariments que ens puguin sorgir.
Pots deixar el teu testimoni en aquest formulari