Programar per competències a l’educació secundària obligatòria

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget]

Programar per competències a l’educació secundària obligatòria

Una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents

Aquesta publicació del Departament d’Educació és una eina que ofereix orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l’autonomia de centre. Programar suposa prendre decisions sobre diferents elements que intervenen en el procés d’ensenyament i aprenentatge dins un context determinat i tenint en compte les necessitats dels alumnes.

El document que es presenta té dues parts diferenciades. La primera es refereix a l’estructura del currículum recollit en el Decret 187/2015, de 25 d’agost, d’ordenació dels ensenyaments de l’educació secundària obligatòria. La segona part inclou orientacions sobre les programacions i ofereix exemples per impulsar el debat pedagògic en el centre educatiu, en el marc dels equips de professors.

 

[siteorigin_widget class=”WP_Widget_Custom_HTML”][/siteorigin_widget]