Segons ha publicat avui el Departament d'Educació: Entre el 26 d'agost i el 4 de setembre de 2020, els serveis territorials del Departament d’Educació i el Consorci d¡Educació de Barcelona realitzaran els actes de nomenament necessaris per adjudicar, entre el professorat que forma part de la borsa de personal interí docent, les vacants, dotacions de reforç i substitucions que estiguin pendents d’assignació. Les dotacions de reforç s’adjudiquen per fer front a l’emergència educativa causada per la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19.

Per adjudicar les vacants que hi ha pendents d’assignació entre el professorat inscrit a la borsa de personal interí docent, els serveis territorials del Departament d'Educació i el Consorci d'Educació de Barcelona faran actes de nomenament telemàtics els dies 27 i 28 d'agost de 2020.

S'estableixen les franges horàries de connexió següents per acceptar la plaça assignada des del web:

27 d'agost, de les 00 a les 11.30 hores

  • Serveis Territorials del Departament d'Educació al Maresme-Vallès Oriental
  • Serveis Territorials del Departament d'Educació a Girona
  • Serveis Territorials del Departament d'Educació a Barcelona Comarques
  • Serveis Territorials del Departament d'Educació al Vallès Occidental
  • Serveis Territorials del Departament d'Educació a les Terres de l'Ebre
  • Serveis Territorials del Departament d'Educació a la Catalunya Central

 

28 d'agost, de les 10.00 a les 11.30 hores

  • Consorci d'Educació de Barcelona
  • Serveis Territorials del Departament d'Educació al Baix Llobregat
  • Serveis Territorials del Departament d'Educació a Tarragona
  • Serveis Territorials del Departament d'Educació a Lleida

 

S’informarà de les dates dels següents nomenaments telemàtics.

Nomenaments per a l’adjudicació de vacants i substitucions de llocs de treball específics (d’àmbit d’ensenyament secundari en centres de formació de persones adultes)

El 20 d'agost, els serveis territorials del Departament d’Educació i el Consorci d’Educació de Barcelona publicaran a la seva pàgina web (Personal docent / Nomenaments telemàtics / Adjudicacions de difícil cobertura) les vacants a cobrir de llocs de treball específics d'àmbit d'ensenyament secundari en centres de formació de persones adultes, i obriran un termini de 48 hores perquè les persones interessades es posin en contacte amb el personal de la secció de Gestió de personal docent del servei territorial corresponent o Consorci d’Educació de Barcelona.

Més informació

Tota la informació sobre el funcionament de l'adjudicació de places es troba a les pàgines web dels serveis territorials (ST) i del Consorci d'Educació de Barcelona (CEB) sol·licitats com a preferents.

De manera resumida, les fases del procediment i els apartats de les pàgines web on es es descriuen són les següents:

  1. Consulta dels dies d'adjudicació i franja horària de connexió.
  2. El dia de l'adjudicació, generalment abans de les 11 h, es pot consultar la llista de personal convocat a les adjudicacions (per especialitat i per número d'ordre i priorització de les especialitats).
  3. Les persones a les quals s'assigna una vacant o una substitució, durant la franja horària indicada, l'han d'acceptar en línia a l'aplicació de l'apartat Acceptació/finalització de l'adjudicació i han de desar la credencial (PDF) que aquesta genera.
    A més a més, aquestes persones reben un SMS i un missatge de correu electrònic.
  4. El primer dia lectiu després de l'adjudicació o el dia d'inici de la substitució (si és posterior a l'adjudicació), cal posar-se en contacte amb el centre a través del correu electrònic, adjuntant la credencial generada anteriorment. Trobareu el correu del centre en el Mapa escolar.

Si no s'accepta la proposta d'adjudicació, cal indicar-ho a l'apartat Acceptació / finalització de l'adjudicació. Llevat que s'al·legui un motiu justificat (i acreditat amb documentació als ST corresponents o al CEB) el rebuig de la proposta comporta un nou número de barem per aquest curs escolar.

A l'apartat Consulta global de resultats (darrera adjudicació) es pot saber el resultat de les adjudicacions.

Informació relacionada

 

Quan s'obté una vacant o una substitució per primera vegada cal presentar, a la Secció de Gestió de Personal dels serveis territorials, la documentació que s'especifica a continuació:

    1. Una còpia del DNI;
    2. Una còpia del document d'afiliació a la Seguretat Social (número de la Seguretat Social -si no s'ha treballat abans- o número d'afiliació -si s'ha estat treballant anteriorment-). Aquest codi és de 12 xifres numèriques:
      • Si no heu treballat abans i no el teniu, cal que demaneu el número de la Seguretat Social a la Tresoreria de la Seguretat Social i presentar el document.
      • Si heu treballat abans, qualsevol, document relacionat on consti el número d'afiliació (nòmina, vida laboral etc.).
    3. Un certificat mèdic original que indiqui que no es té cap malaltia ni cap limitació física o psíquica incompatible amb l'exercici de les funcions corresponents al cos i lloc de treball que s'ha d'ocupar. No cal que sigui l'imprès oficial (les persones que han entrat a la borsa en la darrera convocatòria no han de tornar a presentar el certificat mèdic);
    4. L'imprès que fa referència a les dades bancàries;
    5. L'imprès corresponent a la retenció del rendiment del treball personal (IRPF);
    6. Una còpia del llibre de família (si escau)
    7. La declaració jurada o promesa de no estar afectat pel règim d'incompatibilitat;
    8. La sol·licitud de compatibilitat (si escau).
    9. La declaració jurada o promesa de no estar inhabilitat per treballar a l'Administració.

Aquests documents s'han de presentar en el termini màxim de 10 dies naturals.

La direcció del centre docent ha de comunicar per correu electrònic a la persona interina o substituta la finalització de la vacant o substitució per incorporació del titular del lloc de treball i adjuntarà credencial.

El primer dia lectiu posterior a la data de cessament (abans de les 10 h) la persona interina o substituta ha d'accedir de nou a l'aplicació de l'apartat Acceptació / finalització de l'adjudicació per quedar disponible de nou.

A més, ha de reenviar el correu electrònic amb la comunicació que ha fet el centre docent de finalització de la substitució, adjuntant la credencial, al correu electrònic dels serveis territorials que correspongui.

Si la incorporació del titular es produeix dimecres, per exemple, i no se'n té constància fins aquest mateix dia, la persona substituta ho ha de comunicar el mateix dimecres, si és que vol prendre part en el proper procés d'adjudicació.

Per rebre informació actualitzada pots apuntar-te al butlletí del personal interí substitut en aquest enllaç

Per fer consultes pots utilitzar els formularis de consultes que trobaràs en aquest enllaç.

Comparteix.

Comentaris tancats.

Ús de galetes

Aquest lloc web empra galetes per a una millor experiència d'usuari. Accedeix a l'enllaç de política de cookies per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies