Mesa tècnica de Llars d’Infants

Mesa tècnica de Llars d’Infants

Us informem que hi ha convocada una Mesa Tècnica de Llars l’11 de març on tractarem els següents temes:

Personal de neteja: 

Revisar els horaris del personal  neteja per tal que s’ajustin més a les necessitats de cada centre. Revisar els criteris horaris que tenim actualment, ja que hem rebut peticions en aquest sentit que facilitarien una millor organització de la feina.

 Ampliar el personal de neteja a les Llars que van patir una reducció fent una valoració real de les necessitats del centre tenint també en compte els espais a netejar i no només el nombre d’infants.

Direccions de les llars:

Volem aconseguir que tota la feina que implica la direcció de la llar no recaigui en una sola persona i així li hem expressat al Departament.

Les direccions, fa molt de temps que pateixen una sobrecàrrega de feina en ser a la vegada cap de recursos humans, coordinadores  de riscos laborals, portant a terme la gestió econòmica del centre, entre d’altres. Cal destacar que el temps de dedicació a les aules sovint s’incrementa per la no substitució del personal.

Totes aquestes funcions s’han vist agreujades des de la implementació de l’autonomia de centres. S’ha de trobar una solució ja!!

Altres temes:

  • Cobertura  de les baixes des del primer dia així com de les reduccions de jornada, llicències etc, ja que el fet que no es cobreixin fa que la resta de personal tingui una sobrecàrrega de feina que afecta directament a la seva salut i pot derivar en un augment de les baixes.
  • Fer una defensa del dret a la maternitat recuperant drets arrabassats i cobrint tots els permisos i absències derivades de la maternitat.
  • Suports  de personal educador d’educació especial a les escoles que ho requereixin 

Nosaltres també som escola inclusiva!

JUBILACIONS PARCIALS

Hem aconseguit que el Departament comenci a aplicar la nova normativa de Seguretat Social que fa referència a les jubilacions parcials i estan estudiant diferents formes de compactació.