És evident que la pandèmia global i el confinament tenen efectes a múltiples nivells, el sanitari, sens dubte és el més rellevant. El món educatiu, no obstant això, no n'és aliè, ben al contrari, n'està vivint els impactes directes per la impossibilitat de nens, nenes i joves d'assistir a les escoles amb els impactes que això genera en el seu benestar social, emocional i educatiu.

La Judith Jacovkis i Aina Tarabini, des del Grup de Recerca en Globalització, Educació i Polítiques Socials de la UAB han iniciat una petita recerca sobre aquest tema. Concretament, volen explorar quines són les estratègies, vivències i opinions dels i les docents en aquests moments de canvi i incertesa.

Per a fer-ho, han preparat aquest qüestionari adreçat a tots els i les docents de Catalunya (tots els nivells educatius, excepte l'universitari). Quanta més respostes tinguin i més representativitat de les mateixes (a nivell territorial, per titularitat, composició social, etc.) més rics seran els resultats.

Per això us animem a totes aquelles que exerciu la vostra tasca als centres educatius de Catalunya a respondre el qüestionari i fer-ne difusió.

Totes les respostes seran anònimes i els resultats seran posats a l’abast de la comunitat educativa.

Perquè cap infant es quedi enrere, respon i difon.

Enllaç al qüestionari

Comparteix.

Comentaris tancats.

Ús de galetes

Aquest lloc web empra galetes per a una millor experiència d'usuari. Accedeix a l'enllaç de política de cookies per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies