LLISTES PROVISIONALS FAS 2018

Des de CCOO us volem informar que avui, 2 d’octubre,ha sortit publicat la llista provisional del FAS 2018

La consulta del la llista provisional el personal que tingui accès a la intranet municipal ja la pot consultar i el personal del CEB que no te accès a la intranet municipal, entre avui i demà el consorci enviarà un correu a les direccions dels centres per poder consultar el llistat i poder fer les subsanacions si fos necessari.

La publicació d’aquest anunci, d’acord amb el que preveu l’apartat 10.1 de les bases de la convocatòria, obre el termini de 15 dies naturals, a comptar de l’endemà de la publicació, per a presentar possibles reclamacions i/o esmenes, si escau, als defectes de la denegació provisional dels ajuts.

D’acord amb l’art. 5.1 de les bases de la convocatòria, els/les empleats/des que hagin prestat servei més de sis mesos i menys d’un any durant el 2018, només tindran dret al 50% de les percepcions. Aquests casos apareixen ombrejats en color verd. En cap cas serà esmenable el no compliment dels requisits establerts a les bases de la convocatòria tal i com estableix als art. 5.1 i 8.3 de les bases.

A continuació es detallen els motius de denegació que són susceptibles de subsanació:

1.Documentació incorrecta: a l’apartat Motiu de denegació/ Observacions s’especifica el motiu pel qual es considera que la factura o documentació aportada té defectes de forma, s’haurà de presentar la factura i/o documentació novament amb el defecte subsanat.

2. Manca documentació: no s’ha aportat tota la documentació necessària per rebre l’ajut. Cal presentar la documentació que s’indica a l’apartat d’observacions. 

3. Error informàtic: s’han adjuntat arxius a la sol·licitud telemàtica que no ha estat possible consultar i per aquest motiu s’han de tornar a presentar.

La documentació justificativa i/o factura que es presenti per subsanar els defectes indicats, es presentaran per part de la persona interessada o persona degudament autoritzada, presencialment a l’Oficina d’Atenció al Personal de l’Ajuntament de Barcelona (C/Escar, 1 1a. Planta) en horari de 8 a 15 hores, a través de l’adreça de correu electrònic [email protected] o mitjançant instància a qualsevol dels registres municipals, en el termini de 15 dies naturals a partir de l’endemà d’aquesta publicació.

Per a qualsevol consulta podeu adreçar-vos a l’Oficina d’atenció al personal a través del telèfon 934027770