Aclariment respecte a la baixa per grip

Gràcies a l’acord que vam signar CCOO i UGT el 16 de juny del 2017 a la Mesa General de la Funció Pública s’han ampliat els  supòsits d’Incapacitat Temporal  amb la percepció del 100% de les retribucions. La grip és un d’aquests supòsits (enllaç amb més informació).

Com s’ha de demanar el cobrament del 100% en cas de grip?

En tots els supòsits, perquè es pugui aplicar la corresponent millora del complement, és imprescindible fer arribar al corresponent servei territorial:

  • El comunicat de baixa.
  • El model de sol·licitud de millora del complement per incapacitat temporal per circumstàncies excepcionals.
  • La documentació mèdica que acrediti que la persona de baixa es troba en algun dels supòsits legalment previstos (aquesta documentació confidencial es lliurarà en un sobre tancat).

Més informació:


image_print
Comparteix.

Comentaris tancats.

Ús de galetes

Aquest lloc web empra galetes per a una millor experiència d'usuari. Accedeix a l'enllaç de política de cookies per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies