Nomenaments telemàtics. Informació per al curs 2017-2018

Nomenaments telemàtics

Informació per al curs 2017-2018


Informació per al curs 2017-2018 (11 d’agost de 2017)

Nomenaments telemàtics per adjudicar vacants i substitucions al personal de la borsa de treball docent.
Per adjudicar entre el personal inscrit a la borsa de personal docent les vacants i substitucions que hi ha pendents d’assignació, es preveu que els dies 30 i 31 d’agost de 2017 els Serveis territorials del Departament d’Ensenyament i el Consorci d’Educació de Barcelona facin actes de nomenament telemàtic.
Les franges horàries de connexió per acceptar la plaça assignada des del web són les següents:

30 d’agost, de 10 a 11.30 h

Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament al Maresme-Vallès Oriental
Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament a Girona
Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament a Barcelona Comarques
Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament al Vallès Occidental
Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament a les Terres de l’Ebre

31 d’agost, de 10 a 11.30 h

Consorci d’Educació de Barcelona
Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament al Baix Llobregat
Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament a Tarragona
Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament a Lleida
Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament a la Catalunya Central

Les dates dels propers nomenaments es continuaran anunciant en aquesta pàgina.

Nomenaments per a l’adjudicació de vacants i substitucions de llocs de treball específics (d’àmbit d’ensenyament secundari en centres de formació d’adults)
A partir del 24 d’agost els serveis territorials del Departament d’Ensenyament i el Consorci d’Educació de Barcelona adjudicaran les vacants i substitucions dels llocs de treball específics (d’àmbit d’ensenyament secundari en centres de formació d’adults).

Funcionament de l’adjudicació de places

Tota la informació sobre el funcionament de l’adjudicació de places es troba a les pàgines web dels serveis territorials (ST) i del Consorci d’Educació de Barcelona (CEB) sol·licitats com a preferents.
De manera resumida, les fases del procediment i els apartats de les pàgines web on es es descriuen són les següents:
  1. Consulta dels dies d’adjudicació i franja horària de connexió.
  2. El dia de l’adjudicació, generalment abans de les 11 h, es pot consultar la llista de personal convocat a les adjudicacions (per especialitat i per número d’ordre i priorització de les especialitats).
  3. Les persones a les quals s’assigna una vacant o una substitució, durant la franja horària indicada, l’han d’acceptar en línia a l’aplicació de l’apartat Acceptació/finalització de l’adjudicació i han d’imprimir la credencial (PDF) que aquesta genera. A més a més, aquestes persones reben un SMS i un missatge de correu electrònic.
  4. El primer dia lectiu després de l’adjudicació o el dia d’inici de la substitució (si és posterior a l’adjudicació), cal presentar-se al centre docent adjudicat i lliurar la credencial a la direcció del centre.
Si no s’accepta la proposta d’adjudicació, cal indicar-ho a l’apartat Acceptació / finalització de l’adjudicació. Llevat que s’al·legui un motiu justificat (i acreditat amb documentació als ST corresponents o al CEB) el rebuig de la proposta comporta l’exclusió de la borsa de treball.
A l’apartat Consulta global de resultats (darrera adjudicació) es pot saber el resultat de les adjudicacions.
Les persones que no disposin de connexió a Internet poden fer aquestes gestions a la seu dels serveis territorials que els correspongui; també poden acudir a la seu central del Departament d’Ensenyament (Via Augusta, 202, Barcelona), als seus serveis educatius o a les biblioteques públiques de la Generalitat.

Primera vacant o substitució

Quan s’obté una vacant o una substitució per primera vegada cal presentar, a la Secció de Gestió de Personal dels serveis territorials, la documentació que s’especifica a continuació:
  1. Una fotocòpia del DNI;
  2. Una fotocòpia de la targeta de la Seguretat Social;
  3. Un certificat mèdic original que indiqui que no es té cap malaltia ni cap limitació física o psíquica incompatible amb l’exercici de les funcions corresponents al cos i lloc de treball que s’ha d’ocupar. No cal que sigui l’imprès oficial (les persones que han entrat a la borsa en la darrera convocatòria no han de tornar a presentar el certificat mèdic);
  4. L’imprès* que fa referència a les dades bancàries;
  5. L’imprès* corresponent a la retenció del rendiment del treball personal (IRPF);
  6. La declaració jurada o promesa* de no estar afectat pel règim d’incompatibilitat;
  7. La sol·licitud de compatibilitat* (si escau).
  8. La declaració jurada o promesa* de no estar inhabilitat per treballar a l’Administració.
  9. Si encara no s’ha presentat als serveis territorials o al Consorci d’Educació de Barcelona, la declaració responsable* de no haver estat condemnat per sentència ferma per delictes contra la llibertat i la indemnitat sexual, amb l’autorització expressa a l’Administració per comprovar la veracitat de la declaració.
* Tots aquests documents es poden descarregar des de l’aplicació “Nomenaments telemàtics”, al web dels serveis territorials que correspongui.

Finalització de la vacant o substitució

La direcció del centre docent ha de comunicar a la persona interina o substituta la finalització de la vacant o substitució per incorporació del titular del lloc de treball.
El primer dia lectiu posterior a la data de cessament (abans de les 10 h) la persona interina o substituta ha d’accedir de nou a l’aplicació de l’apartat Acceptació / finalització de l’adjudicació per quedar disponible de nou.
A més a més, ha de presentar la credencial signada per la direcció del centre a la Secció de Gestió de Personal Docent dels serveis territorials corresponents o enviar-la escanejada per correu electrònic.
Si la incorporació del titular es produeix dimecres, per exemple, i no se’n té constància fins aquest mateix dia, la persona substituta ho ha de comunicar el mateix dimecres, si és que vol prendre part en el procés d’adjudicació d’aquell dia.

Dubtes i consultes

Si vols rebre informació referent al personal interí/substitut o fer consultes al respecte, pots apuntar-te en el següent formulari:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdY7rVg_xPt_Vah4gu97Uhw4WtEoW4GX9D7zcnoS0t7bTiYEA/viewform?usp=sf_link.