Informació PAMEM


Des de CCOO us volem informar de

com va el tema del PAMEM


Ja fa més d’un any que reivindiquem que si el Consistori decidia fer el traspàs dels usuaris/es al CATSALUT s’havien de garantir els seus drets. Fa més de tres mesos que es demana informació sobre el procés. 

Quan parlem de garantir els drets dels usuaris/es què volem dir?
  • Mantenir els serveis que no rebran al CATSALUT, com la Podologia, la Psicologia o la Ginecologia.
  • Mantenir els especialistes als pensionistes i als malalts crònics.
  • Que no hi hagi interrupció en l’assistència per part dels metges de capçalera ni especialistes.
  • Mantenir tots els metges que puguin.
  • Que els expedients han de traspassar-se correctament i sense esforç per part dels usuaris/es.
  • Mantenir com a mínim 1 any l’oficina d’atenció a l’usuari.
  • Informar bé a la gent i donar prou temps per fer correctament el traspàs, no ràpidament en 2 mesos.

Finalment, l’administració ha donat resposta.

RESPOSTA A LES PROPOSTES DE LA JUNTA DE PERSONAL

El proper 24 de maig a les 12:00 hores tindrà lloc a les Cotxeres de Sants una assemblea de treballadors/es afectats pel PAMEM.


COMUNICAT INTERN DE L’AJUNTAMENT DE BARCELONA

INFORMACIÓ SOBRE EL PROCÉS D’INTEGRACIÓ DE LA COBERTURA PAMEM A LA DE CATSALUT
L’Ajuntament ha arribat a un acord amb la Generalitat per integrar els treballadors i les treballadores municipals, els pensionistes i les persones beneficiàries amb cobertura sanitària PAMEM a la del CatSalut.​ El conveni d’integració es tramitarà el proper mes de juny al Plenari municipal.  Un cop aprovat, començarà el procés de traspàs que durarà del 3 de juliol fins al 30 de setembre.
Actualment, l’Ajuntament (Direcció de Salut i Gerència de Recursos Humans i Organització), el CatSalut i PAMEM estem treballant per acompanyar i garantir el procés d’integració a totes les persones afectades. Així, d’entre les accions informatives previstes per al personal municipal amb cobertura PAMEM, hem previst també convocar en breu sessions informatives repartides pel territori.
També, podem consultar el document adjunt que ja dóna resposta a preguntes que ens han arribat sobre aquest procés (com l’obtenció de la targeta sanitària, l’elecció del CAP, manteniment de serveis, etc.) i que s’anirà actualitzant periòdicament.

En els enllaços teniu més informació:

Per a qualsevol dubte o si teniu alguna pregunta que no estigui inclosa en el document adjunt, podeu adreçar-vos a la Unitat d’Atenció al Ciutadà de PAMEM, al carrer Viladomat 127, per telèfon 933 259 500 o per correu [email protected].
Ajuntament de Barcelona – Departament de Comunicació Interna