Informació sobre la comissió de borsa de treball de bressol

El passat dia 22 ens vam reunir la comissió de borsa de treball de bressol. 

Aquesta reunió es va fer en el marc de la comissió general de borses de treball de l’Ajuntament ja que la normativa diu que la comissió es reunirà mensualment per tractar les incidències en la gestió de les borses (informes, baixes, renúncies, etc). La cap de RR.HH de l’IMEB ens va resumir les incidències del curs. Han hagut 7 educadores que renuncien a continuar a la llista i 4 informes negatius.

Segons l’IMEB s’han avisat a totes les interines d’estructura (fins la 427) pel proper curs i en una setmana s’avisarà a substitucions i reduccions de jornades. En relació al bloc C de la llista, activat des del 30 de juny, ja han treballat 34 educadores.
Els membres de la comissió  vam revisar els informes negatius lliurats a l’IMEB i es van fer diverses consideracions :

1- No es pot esperar a final de curs per avaluar la feina d’una persona. No només perquè contradiu l’acord de funcionament de les borses, sinó perquè l’avaluació hauria de ser una tutoria continuada.

2- Les al.legacions als informes per part de les treballadores cal tenir-les present i donar-lis resposta acurada.
RR.HH de l’Ajuntament es va comprometre a seguir treballant i revisar l’avaluació dels informes i el funcionament de la comissió de seguiment de les borses de treball.
CC.OO vam tornar a reclamar més celeritat i transparència a l’hora d’actualitzar la llista i assignar les interines, substitucions i terços de jornades als centres; i això és possible amb més recursos, tant humans com informàtics. També vam demanar que es publiqués ja la llista actualitzada.

image_print
Comparteix.

Comentaris tancats.

Ús de galetes

Aquest lloc web empra galetes per a una millor experiència d'usuari. Accedeix a l'enllaç de política de cookies per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies