Ensenyament públic. Normativa i retribucions en cas de baixa

Normativa i retribucions en cas de baixa

Segons la normativa vigent, les retribucions en situació de baixa per a tot el personal de la Generalitat de Catalunya seran:

Del
dia 1 al dia 3
El
50% de les retribucions
Del
dia 4 al dia 20
El
75% de les retribucions
Del
dia 21 fins al final
El
100% de les retribucions
Per
al càlcul del percentatge es pren com a referència la retribució cobrada
l’últim mes sense baixa.
(Decret Llei 2/2013, de 19 de març, que modifica el Decret Llei
2/2012, de 25 de setembre)
  • Saps en quins casos es percep el 100% de la retribució?
  • Coneixes què passa en cas d’hospitalitzacion i/o intervencions quirúrgiques?
  • Quines són les retribucions en cas de baixa pel mateix motiu?

Llegeix i descarrega aquí tota la informació (pdf)