Lleida: Curs de formació: Gestió de l’aula i atenció a la diversitat (1ertrimestre 2015/16)

Gestió de l’aula i atenció a la diversitat

Curs 100% subvencionat ( 0 € ) 

CLIQUEU AQUÍ PER FER INSCRIPCIÓ 

Destinataris
Docents i altres professionals vinculats al món de l’ensenyament públic (tècnics d’educació de les administracions públiques, animadors socioculturals, etc.). que estiguin o hagin estat en actiu durant algun mes de l’any 2015.

Lloc de realització:  Institut Mitjana de Lleida (C/ Vicens Ximenis nº 4, Lleida)

Durada: 30 hores

Calendari: en color gris
OCTUBRE

DL
DM
DC
DJ
DV
DS
DG
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

NOVEMBRE
DESEMBRE
DL
DM
DC
DJ
DV
DS
DG
DL
DM
DC
DJ
DV
DS
DG
1
1
2
3
4
5
6
2
3
4
5
6
7
8
7
8
9
10
11
12
13
9
10
11
12
13
14
15
14
15
16
17
18
19
20
16
17
18
19
20
21
22
21
22
23
24
25
26
27
23
24
25
26
27
28
29
28
29
30
31
30
Horari: de 17:30 a 20:30 hores
Formadors:  Rosa Miralles Pascual i Antonio Peregrino Gutierrez 
Descripció
dels curs
En aquest curs
desplegarem tot un seguit d’oportunitats per encetar un procés individual de
coaching educatiu. La reflexió, l’anàlisi i el qüestionar-se sobre l’àmbit
emocional, les relacions intra i interpersonals, serà la base per a
aconseguir un canvi de mirada en la tasca docent i afavorir les relacions
d’equip.
L’educació
emocional juga un paper clau en tots els procesos d’ensenyamnça-aprenentatge,
és necessari està formats.
OBJECTIUS
Què hem de
ser capaços de fer al finalitzar la formació
  • Reflexionar sobre la importancia de
    l’educació emocional per atendre la diversitat
  • Desenvolupar els aspectes
    emocionals i cognitius que ens ajudaran a tenir mirades més complertes,
    ajustades i realistes amb nosaltres i el nostre entorn.
  • Dur a terme un procés de coaching
    personal per desenvolupar-me a nivell personal  professional.
  • Conèixer i entrenar els diferents
    aspectes de la intel·ligència emocional per gestionar la pròpia i la
    dels sistemes on estem immersos.
  • Conèixer estratègies per aconseguir
    una gestió més afectiva i efectiva de l’aula.
Continguts
  1. Les emocions
    • Vivència de les nostres emocions i
      de les dels altres.
    • Funció de les emocions.
    • Tipus d’emocions.
    • Autoconsciència emocional.
  2. Diàleg emocional intern i extern.
    • Millora de la nostra capacitat de
      comprendre el que passa.
    • Errors cognitius.
    • Gestió saludable de les emocions.
      Gimnàstica emocional.
    • Creences.
  3. Dimensió intrapersonal –
    Autoconeixement.
    • Autoconcepte. Autopercepció.
    • Valors personals.
    • Autoacceptació.
    • Autoeficàcia. Autoconfiança.
    • Tolerància a la frustració
  4. Dimensió interpersonal.
    • Empatia. Legitimació d’emocions.
    • Estils de comunicació. Comunicació
      no verbal.
    • Escolta activa. Assertivitat.
  5. Coaching educatiu.
    • El coaching com a eina educativa
Per més informació
David Taranilla: [email protected]