GIRONA: Cursos de formació treballadors/es del sector públic (juliol 2013)

 Cursos a Girona:

Inscripcions (+)

PROGRAMACIÓ CURSOS DE CONTINUA ENSENYAMENT PÚBLIC 2013 (AFEDAP – IV AFCAP)

Des de la Federació d’Ensenyament de CCOO de Catalunya
hem programat el següent Pla de formació a l’empara del IV  Acord de Formació Contínua en les
Administracions Públiques (AFEDAP).
Característiques del pla de formació:
  • Cursos adreçats als
    treballadors i treballadores, en actiu, de l’àmbit educatiu públic:
    professorat del sector públic, personal laboral del Departament d’Educació
    i personal de les universitats.
  • Els cursos estan
    subvencionats.
  • Les inscripcions es
    realitzaran mitjançant la pàgina web de la Federació d’Ensenyament: www.ccoo.cat/ensenyament. No
    s’admeten inscripcions per telèfon. El termini d’inscripció per a cada
    curs finalitza 20 dies abans de començar el curs.   És
    imprescindible adjuntar fotocopia de la capçalera de la nòmina i del DNI
    un cop se us hagi confirmat l’assistència.
Per a més informació: [email protected]
GIRONA: Federació d’Educació de CCOO
Miquel Blay, 1, 6è, 17001 Girona. Tel. 972 483
325
CURS TANCAT:
TÍTOL: EINES PER MILLORAR EL CLIMA ESCOLAR I L’ÈXIT EDUCATIU.
LA INTERVENCIÓ EN LES PRIMERES ETAPES
EDUCACIÓ RESPECTUOSA
Acompanyem els infants amb una mirada neta  (0-6 anys)

INSCRIPCIONS TANCADES

FORMADORS/ES:
Coordinació:Marta Graugés
LLoc:
Centre cívic Ter ( de l’1 al 5 juliol)
El Girasol: 8
juliol tarda
Durada:
30 hores
Calendari:

Juliol: 1, 2, 3, 4, 5 i

Atenció el dia 8 és a la tarda!!!

Horari:
Matins de 9 a 14h.
Dia 8: Tarda de 16h a 21h.
OBJECTIUS:
Proposar als i a les docents metodologies d’actuació, orientades cap a
una educació respectuosa que permeti a l’infant crèixer amb autonomía i
confiança, en cooperació amb l’adult. Així com eines per elaborar documents pedagògics.
CONTINGUTS:
1.  Propostes organitzatives a l’escola bressol i educació infantil. Com seria  una escola respectuosa?
2.  Moviments i posicions del desenvolupament global de l’infant en un entorn òptim. 
3. Cura i atenció  ”Descobrir el diàleg corporal en la vida quotidiana”.       
4. Com parlem als infants. El llenguatge de l’adult i el llenguatge dels infants.    
5.  “Construint eines socials: Situacions de conflicte entre infants de 0 a 6 anys”     
6.  Evolució del joc en els infants 0- 6 anys       

7.  Avaluació i tancament. 

 
CURS TANCAT:
TÍTOL: SALUT DOCENT I PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS
EDUCACIÓ DE LA VEU I EXPRESSIÓ CORPORAL COMUNICATIVA
FORMADORES:
Maite Mer
Amèlia Aguilera
LLoc:
Centre cívic Ter
Durada:
30 hores
Calendari:
Juliol: 1, 2, 3, 4, 5, 8
Horari:
Matins de 9 a 14 h.
OBJECTIUS:
-Preparar el cos per
al bon funcionament de l’aparell vocal.

-Aportar recursos per
economitzar l’ús de la veu.
-Conèixer
les possibilitats de moviment del cos.
-Potenciar
i adquirir recursos i estratégies comunicatives.
-Millorar la consciencia corporal i la comunicació no
verbal.
-Potenciar
l’expressivitat.
CONTINGUTS:
-Presentació i
Anamnesi (Avaluació de la Veu)                                   
-Presa de consciència
de la Veu.
Classificació de les tessitures vocals.
– Aparell vocal.                                                                         
– Higiene vocal.                                                                      
– Les disfonies.                                                                       
– Recursos a l’aula.                                                                 
– Bons hàbits vocals.                                                                
– Consciència de
l’energia corporal.                                            
-Treballs pràctics.
– Els decàlegs del curs de veu
-Pràctica dels diferents tipus de respiració.
-Coneixement de les tècniques de relaxació.
-Sensibilització i desenvolupament de la
percepció.
-Integració de tot el cos.
-Treball de percepció de l’altre mitjançant
l’observació, el contacte corporal i la comunicació no verbal.
-Interacció amb objectes i diferents materials.
-Identificació i expressió d’emocions.
-Diferents tècniques expressives: corporal, plàstica dràmatica i narrativa.