Nomenaments telemàtics curs 2011-2012 (tota la info)

1. Informació per al curs 2011-2012 (juliol 2011)

2. Funcionament general del procés d’adjudicació telemàtica 

2.1 Criteris d’adjudicació de vacants i substitucions

 3. Adreces electròniques per a la gestió dels nomenaments

4. Preguntes més freqüents(PDF, Departament)

 

1. Informació per al curs 2011-2012 (juliol 2011)

Nomenaments telemàtics per adjudicar vacants i substitucions al personal de la borsa de treball docent. Curs 2011-2012
Una vegada finalitzades les adjudicacions de destinacions provisionals del mes de juliol i en funció del nombre de vacants i substitucions que quedin pendents de cobrir, es preveu que entre el 31 d’agost i el 9 de setembre de 2011 es faran als serveis territorials del Departament d’Ensenyament i al Consorci d’Educació de Barcelona tants actes de nomenament telemàtic com calguin per adjudicar les vacants i substitucions que restin pendents d’assignació entre el personal inscrit a la borsa de treball de personal docent.
A partir del 16 d’agost s’informarà de les dates concretes (entre el 31 d’agost i el 9 de setembre) en què es duran a terme aquestes adjudicacions de vacants i substitucions.

2. Funcionament general del procés d’adjudicació telemàtica

A fi de tenir informació sobre el procediment dels actes de nomenament telemàtic i de seguir-ne tots els passos, cal accedir a les pàgines web dels serveis territorials o del Consorci d’Educació de Barcelona sol·licitats com a preferents.
Una vegada ha començat el curs, habitualment, cada dilluns, dimecres i divendres es fan actes de nomenament telemàtic per cobrir vacants i substitucions.
Durant el curs, el dia de l’adjudicació, normalment, abans de les 11 del matí, es pot consultar, a les pàgines web dels serveis territorials o al web del Consorci d’Educació de Barcelona, el número d’ordre de les persones convocades per a cada especialitat.
Per saber el resultat de l’adjudicació, cal consultar la llista general del resultat de l’adjudicació a les pàgines web dels serveis territorials o del Consorci d’Educació de Barcelona sol·licitats com a preferents. Complementàriament, les persones a les quals s’assigna una vacant o una substitució reben un avís per mitjà d’un SMS i un missatge de correu electrònic.
Les franges horàries en què cal connectar-se per veure el resultat de l’adjudicació i acceptar-la o refusar-la es publiquen a l’apartat Franja horària de connexió de les pàgines web de cadascun dels serveis territorials i al web del Consorci d’Educació de Barcelona. Us aconsellem que prèviament veieu el Vídeo sobre el funcionament de l’apartat Accés al resultat individual de l’adjudicació de l’aplicació.
Les persones a les quals s’assigna una vacant o substitució l’han d’acceptar des de l’aplicació que hi ha a l’apartat Accés al resultat individual de l’adjudicació d’aquest web durant la franja horària indicada. Per fer-ho, cal seguir els passos següents:
  1. acceptar telemàticament aquesta proposta i
  2. imprimir la credencial (en format PDF).
El primer dia lectiu després de l’adjudicació o el dia d’inici de la substitució (si és posterior a l’adjudicació), cal presentar-se al centre docent adjudicat i lliurar la credencial a la direcció del centre.
Si no es vol acceptar la proposta d’adjudicació, cal indicar-ho a l’apartat Accés al resultat individual de l’adjudicació de l’aplicació. S’ha de tenir en compte que el rebuig d’aquesta proposta comporta l’exclusió de la borsa de treball de personal docent, llevat que s’al·legui un motiu justificat. En aquest cas, s’ha de fer arribar un document acreditatiu a la seu del servei territorial corresponent.
La persona que obté una vacant o substitució per primera vegada ha de portar a la Secció de Gestió de Personal del servei territorial la documentació següent:
  • una fotocòpia del DNI,
  • una fotocòpia de la targeta de la Seguretat Social,
  • un certificat mèdic original que indiqui que no té cap malaltia ni cap limitació física o psíquica incompatible amb l’exercici del lloc de treball que ha d’ocupar (no cal tornar a presentar el certificat mèdic en el cas de les persones que han entrat a la borsa en la darrera convocatòria),
  • l’imprès que fa referència a les dades bancàries,
  • l’imprès corresponent a la retenció del rendiment del treball personal (IRPF)
  • la declaració jurada o promesa de no estar afectat o afectada pel règim d’incompatibilitat i
  • la sol·licitud de compatibilitat.
La direcció del centre docent ha de comunicar a la persona interina o substituta l’acabament de la vacant o substitució per incorporació de la persona titular del lloc de treball. En aquest cas, no més tard de les 10 hores del primer dia lectiu posterior a la data de cessament, la persona interina o substituta ha d’accedir a l’aplicació que hi ha a l’apartat Comunicació de la finalització de l’adjudicació del web per comunicar la data d’acabament i quedar disponible per participar en posteriors actes de nomenament (vegeu el Vídeo sobre el funcionament de l’apartat Comunicació de la finalització de l’adjudicació de l’aplicació).
Si la incorporació de la persona titular es produeix dimecres, per exemple, i no se’n té constància fins aquest mateix dia, la persona substituta ho ha de comunicar el mateix dimecres, si és que vol prendre part en el procés d’adjudicació d’aquell dia. En tot cas, també cal presentar la credencial signada per la direcció del centre a la Secció de Gestió de Personal Docent del servei territorial o enviar-la escanejada per correu electrònic.
Si no es disposa d’ordinador amb connexió a Internet, es pot anar:
  • a la seu dels serveis territorials,
  • a la seu central del Departament d’Ensenyament (Via Augusta, 202, Barcelona),
  • als serveis educatius del Departament d’Ensenyament o
  • a qualsevol biblioteca pública de la Generalitat de Catalunya.
Si cal resoldre dubtes de tipus informàtic, es pot trucar al telèfon del Servei d’Atenció Unificada del Departament d’Ensenyament (902 532 100), de dilluns a divendres, de les 8 a les 20 hores, exclosos els festius, o s’hi pot enviar un missatge de correu electrònic ([email protected]).
Si cal resoldre dubtes de tipus administratiu, es poden comunicar per correu electrònic al servei territorial.

2.1 Criteris d’adjudicació de vacants i substitucions

El personal de la borsa de treball docent s’ordena en col·lectius per a les especialitats de primària i de secundària. Dins de cada col·lectiu, s’ordena pel número d’ordre, de menor a major:

Col·lectius per a les especialitats de primària 

  1. Cos de mestres amb acord* 
  2. Cos de mestres, sense acord* i amb serveis prestats a la borsa
  3. Cos de mestres sense acord* i sense serveis prestats a la borsa
  4. Cos de secundària, amb acord*, amb disponibilitat per treballar a primària i amb serveis prestats a la borsa de primària
  5. Cos de secundària, sense acord*, amb disponibilitat per treballar a primària i amb serveis prestats a la borsa de primària
  6. Cos de secundària, amb acord*, amb disponibilitat per treballar a primària i sense serveis prestats a la borsa de primària
  7. Cos de secundària, sense acord*, amb disponibilitat per a treballar a primària i sense serveis prestats a la borsa de primària

Col·lectius per a les especialitats de secundària

  1. Cos de secundària, amb acord* 
  2. Cos de secundària, sense acord* i amb serveis prestats a la borsa
  3. Cos de secundària, sense acord* i sense serveis prestats a la borsa

* Acord: persones acollides a les garanties previstes en l’article 6 del Decret 172/2005, de 23 d’agost, de modificació del Decret 133/2001, de 29 de maig, sobre la regulació de la borsa de treball per prestar serveis amb caràcter temporal com a personal interí docent.

Les vacants i substitucions s’adjudiquen seguint l’ordre de prioritat dels criteris següents:

  1. Especialitat
  2. Tipus de jornada (de més a menys durada)
  3. Tipus de centre o plaça (primer els centres ordinaris i després els centres i els llocs de treball especials)

Així, per exemple, es comença per la primera especialitat prioritzada i llavors s’adjudiquen les places en l’ordre següent:

  1. les de jornada sencera dels centres ordinaris i
  2. les de jornada sencera dels llocs de treball o centres especials (protecció de menors, formació de persones adultes, etc.).

Es continua per la segona especialitat prioritzada i s’adjudica d’acord amb els criteris 1 i 2, i així successivament seguint la priorització de les especialitats.
Un cop s’han adjudicat totes les places de jornada sencera de totes les especialitats, s’adjudiquen les de jornada 0,83, després les de jornada 0,66 i encara després les de jornada 0,50 i 0,33.

El dia de l’adjudicació es publiquen a la pàgina web dels serveis territorials d’Ensenyament i del Consorci d’Educació de Barcelona les especialitats en què hi ha vacants o substitucions i la seva priorització

3. Adreces electròniques per a la gestió dels nomenaments

Web dels SSTT (+)