Fisioterapeutes
És la persona titulada que tenint en compte el diagnòstic mèdic, fa la valoració motriu de l'alumnat amb necessitats educatives especials per establir-ne el grau d’afectació i elabora els programes de recuperació i adaptació.
Personal audioprotètic
És la persona titulada que duu a terme la valoració de la capacitat auditiva de l'alumnat amb diagnòstic mèdic de disminució auditiva, per tal de conèixer-ne el grau de pèrdua neurosensorial i/o conductiva crònica.
Fisioterapeutes
Funcions
Correspon al personal laboral de la categoria professional de fisioterapeuta les funcions següents:
- Fer, tenint en compte el diagnòstic mèdic, la valoració motriu de l’usuari per establir-ne el grau d’afectació.
- Elaborar els programes de recuperació i adaptació per millorar l’autonomia personal, i dur a terme el tractament específic que l’alumne requereix
- Informar i assessorar les famílies, si escau, i col·laborar amb altres professionals, serveis i
Com a conseqüència de la revisió del marc d’intervenció dels fisioterapeutes als centres educatius, cal tenir en compte el següent:
- En relació amb la valoració motriu, cal que es tinguin en compte les habilitats motrius, capacitats i característiques personals dels alumnes i de l’entorn, per establir el grau de funcionament de l’alumne.
- En relació amb la elaboració dels programes, cal establir els programes d’actuació per millorar l’autonomia personal, la participació i l’accés als aprenentatges dels alumnes amb afectació motriu i dur a terme el tractament específic que l’alumne
- En relació amb l’assessorament a les famílies, cal informar i assessorar les famílies per avançar cap a una atenció integral i multidisciplinària que afavoreixi el desenvolupament dels alumnes i col·laborar amb altres professionals, serveis i especialistes.
Jornada i horari de treball
La jornada ordinària del personal fisioterapeuta és de 37 hores i 30 minuts setmanals, que es distribueix de manera general com segueix:
- 35 hores, que es programen de manera presencial i en horari fix, distribuïdes de manera flexible per adequar-se a les necessitats dels alumnes i possibilitar les activitats ordinàries del lloc de Dins d’aquest horari es poden programar fins a un màxim de 30 hores setmanals per a l’atenció directa als alumnes i, si escau, el temps per a desplaçaments entre centres de treball.
- Les 2 hores i 30 minuts restants es dediquen a activitats de formació i a la preparació individual d’activitats que no cal que es portin a terme a la seu de l’EAP ni en l’horari
A conseqüència de la revisió del marc d’intervenció dels fisioterapeutes als centres educatius, l’atenció directa s’entén com l’atenció que es fa als alumnes i a les famílies als centres educatius
Personal audioprotètic
Funcions
Correspon al personal laboral de la categoria professional d’audioprotètic o audioprotètica portar a terme les funcions següents:
- Dur a terme la valoració de la capacitat auditiva dels alumnes amb diagnòstic mèdic de disminució auditiva, per tal de conèixer-ne el grau de pèrdua neurosensorial i/o conductiva crònica.
- Prescriure i adaptar les pròtesis
- Informar i assessorar les famílies i col·laborar amb tots els professionals que participen en el procés d’aprenentatge, així com amb els serveis i especialistes externs al centre
Jornada i horari de treball
La jornada ordinària del personal audioprotètic és de 37 hores i 30 minuts setmanals, que es distribueix generalment de la manera següent:
- 35 hores que es programen de manera presencial i en horari fix, distribuïdes de manera flexible per adequar-se a les necessitats dels alumnes i possibilitar les activitats ordinàries del lloc de Dins d’aquest horari, es poden programar fins a un màxim de 30 hores setmanals per a l’atenció directa als alumnes i, si escau, el temps per a desplaçaments.
- Les 2 hores i 30 minuts restants es dediquen a activitats de formació i a la preparació individual d’activitats, que no cal que es portin a terme a la seu del CREDA ni en l’horari

Projecte educatiu de centre
- Avaluació del centre .pdf
- Convivència i clima escolar .pdf
- Cultura digital del centre .pdf
- Documents de gestió del centre .pdf
- El tractament i l'ús de les llengües al sistema educatiu. El projecte lingüístic .pdf
- Innovació pedagògica .pdf
- Objectius prioritaris del sistema educatiu .pdf
- Participació de la comunitat educativa .pdf
Currículum
- Cicles de formació professional. Curs per a l'accés al grau mitjà i Curs de preparació per a la incorporació als cicles formatius de grau superior .pdf
- Cicles esportius LOGSE i LOE .pdf
- Concreció i desenvolupament del currículum de l'educació infantil i primària .pdf
- Concreció i desenvolupament del currículum del batxillerat .pdf
- Concreció i desenvolupament del currículum competencial i l'orientació educativa a l'ESO .pdf
- Currículum del primer cicle de l’educació infantil .pdf
- Currículum dels ensenyaments d’idiomes .pdf
- Ensenyaments artístics superiors .pdf
- Ensenyament de la religió .pdf
- Ensenyaments de dansa de grau professional .pdf
- Ensenyaments de les escoles de música i de dansa autoritzades .pdf
- Ensenyaments de música de grau professional .pdf
- Ensenyaments en els centres de formació d'adults .pdf
- Ensenyaments professionals d’arts plàstiques i disseny: aspectes curriculars .pdf
- Formació professional en alternança (dual i simple).pdf
- Itineraris formatius específics: desenvolupament i aplicació .pdf
- L’educació bàsica als centres d’educació especial .pdf
- Programacions i recursos didàctics .pdf
- Programes de formació i inserció:desenvolupament i aplicació .pdf
- Servei d'assessorament i servei de reconeixement acadèmic dels aprenentatges a la formació professional .pdf
- Simultaneïtat d’estudis d’ESO o de batxillerat amb estudis de música .pdf
- Simultaneïtat d’estudis d’ESO o de batxillerat amb estudis de dansa .pdf
- Títols propis: CFGM d'Animació en Circ, CFGS en Arts del Circ, CFGS en Tècniques d'Actuació Teatral i CFGS en Tècniques de Direcció Coral .pdf
Organització del centre
- Directrius per a l’organització i la gestió dels serveis educatius .pdf
- Organització de les llars d'infants .pdf
- Organització del temps escolar.pdf
- Òrgans unipersonals de direcció i de coordinació .pdf
- Personal d'administració i serveis i professional d'atenció educativa .pdf
- Personal docent .pdf
- Zones escolars rurals i escoles rurals que no formen part de cap ZER .pdf