Vot per correu

CCOO informa de com votar per correu
La Mesa Electoral Coordinadora, en sessió del dia 3 de març, ha determinat les
instruccions que regiran el vot per correu.
INSTRUCCIONS PER EXERCIR EL VOT PER CORREU EN LES
ELECCIONS DE LA JUNTA DE PERSONAL A L’AJUNTAMENT DE
BARELONA
1. L’interessat pot sol·licitar el vot per correu a una oficina de correus. Ha de
portar una sol·licitud en sobre obert per tal que sigui datada i segellada pel
personal de Correus, juntament amb una fotocòpia del DNI.
Aquesta sol·licitud ha d’estar dirigida a:
2. Un cop la Mesa Coordinadora rebi la sol·licitud comprovarà que el sol·licitant
està efectivament inclòs en el cens definitiu d’electors. A continuació es
remetrà al domicili indicat pel sol·licitant tota la documentació per efectuar el
vot per correu:
- Sobre electoral, el petit on s’inclou la papereta.
- Paperetes de cadascuna de les candidatures proclamades.
- Sobre gran amb l’anotació “CONTÉ VOT PER CORREU”
3. Rebuda aquesta documentació, l’elector introduirà la papereta que hagi escollit
en el sobre electoral i el tancarà. A continuació l’introduirà en el sobre gran
(que ha de posar VOT PER CORREU) amb l’adreça de la Mesa Electoral
Coordinadora i també adjuntarà una fotocòpia del seu DNI.
Finalment ho
enviarà tot per correu certificat on consti el nom de l’elector.
Nota: Als efectes d’assegurar l’efectivitat d’aquest procediment es recomana
sol·licitar el vot per correu no més enllà del dia 1 d’abril.